stef schreef:eenitraM schreef:
Zo verschrikkelijk herkenbaar....
Zo verschrikkelijk voorspelbaar....
Joh.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magiccc schreef:tsja ik ben het met je eens hoor. en dan heb ik in dat topic nog zeer tactisch gereageerd voor mijn doen en voorzichtig. en dan nóg discrimineer ik. nee dat heet een mening
Magiccc schreef:tsja ik ben het met je eens hoor. en dan heb ik in dat topic nog zeer tactisch gereageerd voor mijn doen en voorzichtig. en dan nóg discrimineer ik. nee dat heet een mening
stef schreef:Magiccc schreef:tsja ik ben het met je eens hoor. en dan heb ik in dat topic nog zeer tactisch gereageerd voor mijn doen en voorzichtig. en dan nóg discrimineer ik. nee dat heet een mening
Een mening kan heel goed discriminerend zijn...
Ik kan iemand een vuile paasei nikker vinden, dat is dan mijn mening, én discriminerend, en ontbreekt aan elk fatsoen
verootjoo schreef:Magiccc schreef:tsja ik ben het met je eens hoor. en dan heb ik in dat topic nog zeer tactisch gereageerd voor mijn doen en voorzichtig. en dan nóg discrimineer ik. nee dat heet een mening
Daar is niks tactisch aan, dat is ook geen mening geven, dat is gewoon mensen keihard de grond in trappen met ongefundeerde en ondoordachte uitspattingen.
Als je je mening niet normaal kan brengen, vertel hem dan gewoon niet maar hou hem voor jewordt de wereld een stuk gezelliger van.
Authentic schreef:Ik vind dat je een mening ook wel mag verpakken in correct Nederlands en fatsoensnormen, maar wie ben ik...
Magiccc schreef:verootjoo schreef:
Daar is niks tactisch aan, dat is ook geen mening geven, dat is gewoon mensen keihard de grond in trappen met ongefundeerde en ondoordachte uitspattingen.
Als je je mening niet normaal kan brengen, vertel hem dan gewoon niet maar hou hem voor jewordt de wereld een stuk gezelliger van.
Pardon? En wat doe jij nu dan? Ik heb geen sjonnie opmerkingen geplaatst, ik heb mijn mening zo beschaafd mogelijk gebracht. Dit noem ik pas een poedersuiker.
lieveli schreef:Buiten dat, ts woont in Heiloo. Als er iets een wit VVD dorp is, is het Heiloo wel. Dus klagen dat je je niet thuis voelt in eigen land is een beetje overdreven.
Verder ben ik trots op een multicultureel NL, ik heb nog nooit in een compleet blank land gewoon dus zou niet weten waarom ik me hier niet thuis zou voelen