Ik kan geen foto's op de markt toevoegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:34

Jaaaa dat is volgens mij de oplossing. Wij hebben ergens iets van een adblocker vanwege alle advertenties enz. Die heeft mijn man nu aangepast en volgens mij gaat het nu weer werken. Ik test even een paar keer.

Maar wel vreemd want ik heb de Adblocker vanwege de advertenties die altijd zo storend in beeld zijn bij veel sites en een foto uploaden zou niks met een advertentie te maken moeten hebben.

Eline

Re: Ik kan geen foto's op de markt toevoegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:48

Het makkelijkst - en prettigst voor ons - is om in je adblocker een uitzondering op te geven voor Bokt. Wij hebben de banners nodig om de site in de lucht te houden, hardware en salarissen te betalen. En doen ons best om ze waar mogelijk niet te storend te maken (maar als ze helemaal niet opvallen zijn ze ook niet zinnig en wordt het databeest alsnog op straat gezet door de beheertoko ;) )

Het is geen bewuste keuze om de adblockers de Markt te laten blokkeren, wat ik in m'n post op de vorige pagina al aangaf: het gaat fout omdat ze te heftig filteren. Het verschil tussen een 'advertentie' op de Markt en een 'advertentie' van een banner vinden ze blijkbaar te klein. De foto die ineens zichtbaar wordt op het moment dat je hem upload, die staat op een pagina waar een flink aantal keer de term 'advertentie' opstaat is blijkbaar te verdacht om hem te laten zien.

Maar ik begrijp het goed dat dit het probleem inderdaad opgelost heeft?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:51

Ja ik heb nu de Adblocker voor bokt uitgezet. Ik snap dat bokt de banners nodig heeft, dat is niet erg zolang ze niet zo vreselijk storend en dwingend in beeld zijn zoals bijv bij de Telegraaf waarbij de advertenties gewoon het hele beeld blokkeren en je gedwongen word het kruisje ergens te zoeken om ze weg te krijgen, vind ik het niet erg. Ik lees ook wel reclame maar ze moeten niet gaan overheersen of opdringerig worden.

Edit: Ja dit heeft het probleem opgelost....gelukkig

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:20

Blij om dat te horen!
Ik zal in ieder geval aan Bart doorgeven waar het probleem nou zat, misschien dat het alsnog opgelost kan worden. Want het is ook weer niet de bedoeling om de site bewust onbruikbaar te maken door adblockers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:32

Ik heb geen Adblokker, maar ik kan nog steeds geen foto's uploaden.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:33

Ik kon in Chrome maar 1 foto plaatsen, in Firefox lukte het wel.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:44

MarjanB: wat voor extensies staan er bij jou in chrome als je dit intypt: chrome://extensions/

Grapje: heb even teruggelezen, je schrijft dat het in verschillende browsers misgaat en op verschillende computers. En hier heb je niets aan: maar dat hoort niet :+ Ook omdat er voor de meeste mensen geen problemen zijn. Uhm... ik ga je toch nog wat vragen stellen:
- Wat is het systeem waar je normaal gesproken mee Bokt? (windows? mac? welke browser?)
- Wat is je standaard browser, en heb je daar veel extensies aan zitten (toolbars, adblockers?)
- Zou je voor mij nog een keer een ad willen proberen te maken en daarbij een foto uploaden, en als dat niet lukt, nog eens aangeven wat er precies misgaat, op welk moment?
- En wat de bestandsnaam + grootte is van de foto die je probeert te uploaden?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:44

Uhh dat zou ik zo niet weten zit nu op het werk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:51

Een aantal vragen kan ik nu beantwoorden, een aantal zal ik na de carnaval beantwoorden.

Ik internet altijd met windows, en vrijwel altijd via IE. Ik heb er geen extensies aan zitten.

Ik heb verschillende bestands groottes met verschillende namen (met rare tekens zoals #$%&&*) en zonder die tekens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:15

Inmiddels is het gelukt zonder vanuit mij iets te veranderen.