Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Waar haal je het vandaan dat zij haar adres erop had moeten zetten? ik zet NOOIT maar dan ook Nooit mijn adres op post die ik verstuur, tenzij het aangetekend is. Jij moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen, je probeert JOU fout in andermans schoenen te schuiven, lekker volwassen
tiny_tiger schreef:en mn mailtjes blijven ook onbeantwoord , in mijn ogen is dit een typische gevalletje opgelicht zijn .
ja ik neem mijn verantwoordelijkheid maar niet op deze manier .
Citaat:ten eerste zo hoor je ,je post te versturen met je AFZ . erop , maar wie zegt nou dat het verstuurt is, ik kan ook wel iets verkopen en
tegen de koper zeggen: ja hoor het is op de post gedaan . maar waar is het bewijs dan? ik kan dan wel volhouden dat ik het verstuurt heb maar
dat ik misschien wel helemaal niet.
en mn mailtjes blijven ook onbeantwoord , in mijn ogen is dit een typische gevalletje opgelicht zijn .
tiny_tiger schreef:Citaat:Waar haal je het vandaan dat zij haar adres erop had moeten zetten? ik zet NOOIT maar dan ook Nooit mijn adres op post die ik verstuur, tenzij het aangetekend is. Jij moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen, je probeert JOU fout in andermans schoenen te schuiven, lekker volwassen
ten eerste zo hoor je ,je post te versturen met je AFZ . erop , maar wie zegt nou dat het verstuurt is, ik kan ook wel iets verkopen en
tegen de koper zeggen: ja hoor het is op de post gedaan . maar waar is het bewijs dan? ik kan dan wel volhouden dat ik het verstuurt heb maar
en mn mailtjes blijven ook onbeantwoord , in mijn ogen is dit een typische gevalletje opgelicht zijn .
tiny_tiger schreef:Citaat:Waar haal je het vandaan dat zij haar adres erop had moeten zetten? ik zet NOOIT maar dan ook Nooit mijn adres op post die ik verstuur, tenzij het aangetekend is. Jij moet gewoon je verantwoordelijkheid nemen, je probeert JOU fout in andermans schoenen te schuiven, lekker volwassen
ten eerste zo hoor je ,je post te versturen met je AFZ . erop , maar wie zegt nou dat het verstuurt is, ik kan ook wel iets verkopen en
zandvangers schreef:Als je het foute postcodenummer en je huisnummer invult op google , waar kom je dan uit ?
Ik heb even gemixt met mijn eigen postcode , en kwam bij 1 van de gehuselde nummers toch echt bij een heel andere stad uit .
Naar mijn weten is het adres niet belangrijk , maar juist de postcode en het huisnummer .
Eefke85 schreef:Klopt wat Koper zegt.
Ik heb ook bij de post gewerkt en er zitten wel zoveel fouten in adressen en postcodes...
Dan wordt er inderdaad gewoon naar de rest van het adres gekeken.
@ts, heb je wel de goede plaats en straatnaam erop gezet? Dan had het namelijk gewoon moeten aankomen.
Jolliegirl schreef:Ach komop hee..
Ze bied je een andere frontriem aan..
Neem die aan..En maak haar niet zo zwart zeg!
JIJ hebt je postcode fout doorgegeven..
En mocht het pakketje nog wel eens aankomen..
wees dan zo eerlijk om het terug te sturen, en niet 2 frontriemen te houden..