verschillende regels bij de foto topic's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

martinique

Re: verschillende regels bij de foto topic's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:00

Hmm ja dat is wel weer waar Branka.. Misschien dat ik de gok wel eens een keertje waag ;)
Het is inderdaad wel een verschil met een topic voor Arabische volbloeden.
Ik moet zeggen dat ik de Barock Pinto ook wel weer een apart geval vind hoor, want ik geloof dat ze minstens 25% Fries bloed moeten hebben, dat betekent dus dat een paard wat maar voor 25% barok is toch in het barokke fototopic mag.

Het blijft toch een wat grijs gebied. Een 'barok type' is gewoon niet voldoende, want er zitten nog wel meer dingen achter dat barokke. Bijvoorbeeld dat ze populair waren in de barokke tijd. Barock Pinto's werden toen niet eens gefokt..

Achja, wat meer duidelijkheid zou wel handig zijn, maar het lijkt mij dat het meeste wel logisch is.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:34

nou de modjes reageren toch niet op mijn pb om een nrps foto topic te openen,en ook niet op het bericht van het lusitano foto topic.terwijl het wel gelezen is beetje jammer

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:49

Keona, naar mijn weten zijn er 2 mods op RPA. Een daarvan ben ik en ik heb geen PB hierover gehad. Voor het gemak ga ik er vanuit dat je een PB hebt gestuurd naar mijn collega.
Soms kan het zijn dat het reageren op een pb er even bij inschiet of dat ze er later op wou reageren maar dat er iets tussendoor is gekomen of dat er overlegmoet plaatsvinden. Je kan natuurlijk Na een paar dagen altijd even opnieuw een berichtje sturen met de vraag of ze wellicht al weet of je het betreffende topic mag openen.

Je hebt gister dit topic geopend (en ws ook de PB verstuurd). Modereren doen wij naast onze baan en of studie. Het kan geen kwaad om rustig af te wachten ;)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:56

Mri schreef:
Keona, naar mijn weten zijn er 2 mods op RPA. Een daarvan ben ik en ik heb geen PB hierover gehad. Voor het gemak ga ik er vanuit dat je een PB hebt gestuurd naar mijn collega.
Soms kan het zijn dat het reageren op een pb er even bij inschiet of dat ze er later op wou reageren maar dat er iets tussendoor is gekomen of dat er overlegmoet plaatsvinden. Je kan natuurlijk Na een paar dagen altijd even opnieuw een berichtje sturen met de vraag of ze wellicht al weet of je het betreffende topic mag openen.

Je hebt gister dit topic geopend (en ws ook de PB verstuurd). Modereren doen wij naast onze baan en of studie. Het kan geen kwaad om rustig af te wachten ;)

dan is het inderdaad bij jou collega terecht gekomen.maar normaal als je een pb leest komt de reactie erna.zo is het normaal wel als ik iets vraag.maar ik wacht af

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:59

Je kan zelf toch zien naar wie je het hebt verstuurd?
Zodra ik mijn PB box open staan de berichten die naar mij verstuurd zijn bij de afzender onder verzonden.
Dat betekend niet dat ik het al heb gelezen.