Ik zie het nut er niet van in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frederieke_ schreef:waarom is bokt meteen een dating site als je geslacht achter/onder/ergens bij je naam staat?? ik mis iets geloof ik
Iolanthe schreef:dat die vrouwen raar gaan doen bij het horen van het woord man moet toch niet betekenen dat we het geslacht van mensen niet mogen weten? als je niet wil dat het openbaar staa, vul je het niet in en probleem is opgelost! er is niemand die er last van heeft denk ik als de mensen die het wel een goed idee vinden het wél invullen...
vuurneon schreef:Geslacht staat al in profiel en als men het storend vindt om als 'vrouw' door het leven te gaan dan is daar een hele mooie ruimte voor in het onderschrift.
amado7 schreef:Ik snap dat mensen tegen zijn, maar waarom zet je dan woonplaats achter je naam? Kan je toch ook in je profiel zetten?
miss_lizje schreef:vuurneon schreef:Geslacht staat al in profiel en als men het storend vindt om als 'vrouw' door het leven te gaan dan is daar een hele mooie ruimte voor in het onderschrift.
Idderdaad, Het geslacht als je dat heb ingevuld/zichtbaar heb staan staat in je profiel al aangegeven. Ik vind een tekentje naast/onder/boven/whatever nog naast de naam alleen maar voor luie mensen die niet de moeite nemen om in het profiel te kijken en daarnaast het word er alleen maar drukker op in die kleine ruimte.
Daarnaast is meer dan de helft van de gebruikers toch wel vrouw. Word een man perongeluk met zij aangesproken, foutje kan gebeuren, de wereld vergaat niet.