Geslacht naast avatar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:03

Als je dit zo graag wil, zet dan gewoon het geslachtstekentje naast je woonplaats :)

Ik zie het nut er niet van in.

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:04

Frederieke_ schreef:
waarom is bokt meteen een dating site als je geslacht achter/onder/ergens bij je naam staat?? ik mis iets geloof ik :+

Omdat er al zo gefrustreerd gereageerd wordt door wanhopige als een nieuwe man zich aanmeld en ook onder vermelding van man zijnde.
Vrouwen worden niet echt bepaald welkom geheten, zeker in verhouding tot mannen die zich laatste tijd erg veel en erg spontaan aanmelden.

Gaan mijn nekharen van overeind staan. Gaat hier om paarden dacht ik.

Iolanthe

Re: Geslacht naast avatar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 22:09

dat die vrouwen raar gaan doen bij het horen van het woord man moet toch niet betekenen dat we het geslacht van mensen niet mogen weten? als je niet wil dat het openbaar staa, vul je het niet in en probleem is opgelost! er is niemand die er last van heeft denk ik als de mensen die het wel een goed idee vinden het wél invullen...

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:11

Iolanthe schreef:
dat die vrouwen raar gaan doen bij het horen van het woord man moet toch niet betekenen dat we het geslacht van mensen niet mogen weten? als je niet wil dat het openbaar staa, vul je het niet in en probleem is opgelost! er is niemand die er last van heeft denk ik als de mensen die het wel een goed idee vinden het wél invullen...

Kan toch prima in profiel? de ruimte die bestemd is om over jezelf te vertellen wat je maar wilt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:11

Nou, misschien is het wel handig om te weten hoe je mensen kunt aanspreken, hij of zij :j

(voor mij hoeft het trouwens niet hoor, ik kijk wel in iemands profiel, maar ik vond het wel grappig om even te reageren)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:12

Geslacht staat al in profiel en als men het storend vindt om als 'vrouw' door het leven te gaan dan is daar een hele mooie ruimte voor in het onderschrift.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:15

Ik ben voor!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:19

vuurneon schreef:
Geslacht staat al in profiel en als men het storend vindt om als 'vrouw' door het leven te gaan dan is daar een hele mooie ruimte voor in het onderschrift.

Idderdaad, Het geslacht als je dat heb ingevuld/zichtbaar heb staan staat in je profiel al aangegeven. Ik vind een tekentje naast/onder/boven/whatever nog naast de naam alleen maar voor luie mensen die niet de moeite nemen om in het profiel te kijken en daarnaast het word er alleen maar drukker op in die kleine ruimte.
Daarnaast is meer dan de helft van de gebruikers toch wel vrouw. Word een man perongeluk met zij aangesproken, foutje kan gebeuren, de wereld vergaat niet.

quattuor

Woonplaats: In een vreemd dorp dat spijtig genoeg Reet heet (België) :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:43

Voor :)

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:47

ik ben tegen, vindt inderdaad dat je dit in je OS en profiel duidelijk kunt aangeven als je dat wilt.
je gebruikersnaam kun je ook nog duidelijk maken (gewoon je eigen naam), bij een jongensnaam ga je er toch wel van uit dat t een jongen is lijkt mij.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:52

Ja ofwel zet je gewoon zelf een tekentje in je woonplaats plaats he :')
Zoals waar bij annepannne een hartje staat :p

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:32

Astaloca schreef:
Of roze en blauwe namen? :))

Als m'n naam roze wordt, haal ik m'n geslacht uit m'n profiel :P

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:39

Je kunt toch zelf ♂ of ♀ achter je boktnaam of woonplaats tikken?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:54

Ik ben ook voor! Handig!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:15

Je kunt me zo zelf links neer zetten

<-----------
:D

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 13:33

ja, achter je woonplaats kan wel, maar wat is dan het verschil als het daar door iedereen zelf moet neergezet worden of als het er gewoon sowieso staat?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:36

Niet nodig, want je kan zelf in je onderschrift het geslacht zetten, voor als je dat zelf nodig vind.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:18

Omdat ik het persoonlijk onzin vind, maar dat je het dus ook prima zelf kunt doen :))

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 20:17

ja, je kan het zelf doen, maar als het naast je woonplaats staat, gaat iemand daar dan naar kijken?
als iedereen vindt dat het een stom idee is, hoeft er geen discussie meer te zijn natuurlijk, maar ik denk dat er ook wel mensen waren die het mss wel leuk vonden :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:58

Ik snap dat mensen tegen zijn, maar waarom zet je dan woonplaats achter je naam? Kan je toch ook in je profiel zetten?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:02

Het hoeft voor mij niet.
Een man kan sowieso een mannelijke gebruikersnaam verzinnen, zoals JandeBoer :+ of zoiets, als hij het vervelend vindt als hij met 'ze' wordt aangesproken.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 12:11

ik weet niet of ik meteen ervan zou uitgaan dat iemand een man is als hij JandeBoer heet hoor, tegenwoordig zijn er zo'n rare namen dat je dat vaak niet meer kunt afleiden.
En wat Jolandeee zegt vind ik ook wel een goed argument!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:42

amado7 schreef:
Ik snap dat mensen tegen zijn, maar waarom zet je dan woonplaats achter je naam? Kan je toch ook in je profiel zetten?

Ergens vind ik het ook onzinnig dat dat er onder staat. Maar dat staat er nu al eenmaal. Het enige nuttige vind ik de "geregistreerd datum" zo kan je zien of het iemand is die al bekent is met bokt of niet. Voor eventueel meer uitleg bij waar in welk deel van het forum hoort.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:47

miss_lizje schreef:
vuurneon schreef:

Idderdaad, Het geslacht als je dat heb ingevuld/zichtbaar heb staan staat in je profiel al aangegeven. Ik vind een tekentje naast/onder/boven/whatever nog naast de naam alleen maar voor luie mensen die niet de moeite nemen om in het profiel te kijken en daarnaast het word er alleen maar drukker op in die kleine ruimte.
Daarnaast is meer dan de helft van de gebruikers toch wel vrouw. Word een man perongeluk met zij aangesproken, foutje kan gebeuren, de wereld vergaat niet.

Helemaal mee eens, ook ik ben tegen!

Misschien is een poll hier handig?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:53

Lekker boeiend of een user man of vrouw is, als ik interesse heb ga in de persoon neem ik wel een kijkje in het profiel.

Lijkt me rete irritant als je om de haveklap PB's zou krijgen met 'oh, ben je nog single?' Op buitenlandse fora ben ik ook actief en daar ben ik al standaard aangemeld als 'onzijdig', omdat je anders gewoon veel te veel kansloze pb's naar je hoofd krijgt.