Ailill schreef:Dat wilde de mensen niet, die wilden wachten op de spullen.
Heb je dat van de mensen gehoord of van de verkoper?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Hhilde schreef:Ehh, nee. Maar als jij door wat voor omstandigdheden dan ook je spullen niet goed kon verzenden, vinx jij het dan fijn om als oplichter weggezet te worden?
Dan kan je toch het geld terug storten?
vuurneon schreef:Als bij mij een transactie niet goed verloopt, zou mij het eerlijk gezegd ook een worst wezen bij wil het wel goed is verlopen. Daar heb ik niets aan immers
Maar zijn er meerdere met slechte ervaringen, dan zou je tenminste nog proberen gezamenlijk iets te ondernemen.
Als ik bij de mediamarkt een camera koop die het niet doet, dan heb ik er echt geen donder aan als de klant naast mij zegt; die van mij doet het wel
Sieltjuh schreef:Even wat anders, wat nou als de bokker in kwestie vanwege... bijvoorbeeld familie-omstandigheden, ziekte etc een langere periode niet in staat is online te komen? Ik bedoel, natuurlijk niet netjes om niks te laten horen, maar het kan hè. Ik bedoel, ik zou maar net een aantal dingen hebben verkocht die ik morgen op de post wil doen en een ongeluk krijgen waarbij ik in het ziekenhuis beland voor langere tijd. Nu heb ik familie en vrienden op bokt, maar dat heeft niet iedereen...
Hoe zit het dan?
Sani schreef:Dan bestaat er nog zoiets als de bezwaarscommissie waar bokker in kwestie mee contact kan opnemen.
Sieltjuh schreef:Sani schreef:Dan bestaat er nog zoiets als de bezwaarscommissie waar bokker in kwestie mee contact kan opnemen.
Als ik in de kreukels lig in het ziekenhuis? Lekker belangrijk dan
Sani schreef:Sieltjuh schreef:Even wat anders, wat nou als de bokker in kwestie vanwege... bijvoorbeeld familie-omstandigheden, ziekte etc een langere periode niet in staat is online te komen? Ik bedoel, natuurlijk niet netjes om niks te laten horen, maar het kan hè. Ik bedoel, ik zou maar net een aantal dingen hebben verkocht die ik morgen op de post wil doen en een ongeluk krijgen waarbij ik in het ziekenhuis beland voor langere tijd. Nu heb ik familie en vrienden op bokt, maar dat heeft niet iedereen...
Hoe zit het dan?
Dan bestaat er nog zoiets als de bezwaarscommissie waar bokker in kwestie mee contact kan opnemen.
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Heb_j ... _ban.29.3F
en alles wat eronder beschreven staat ( incl emailadres)
vuurneon schreef:Nee dat kan niet, want ik begrijp net van Amanda dat op dat moment de BZC er al aan te pas gekomen is. dus in dit geval hoef je de BZC niet meer te mailen, alleen al omdat zij die beslissing al genomen hebben, dan kun je bij hen toch niet meer met een verhaal komen.Hhilde schreef:Voor jou maakt het niet uit, voor verkoper in kwestie wel.
Als alles naar wens was gegaan, was er ook geen enkel probleem. Maar als er wél een probleem is, is het toch alleen nuttig om negatieve ervaringen op te nemen?
Bij de klachtenafhandeling is dat immers ook zo.
Sieltjuh schreef:Even wat anders, wat nou als de bokker in kwestie vanwege... bijvoorbeeld familie-omstandigheden, ziekte etc een langere periode niet in staat is online te komen? Ik bedoel, natuurlijk niet netjes om niks te laten horen, maar het kan hè. Ik bedoel, ik zou maar net een aantal dingen hebben verkocht die ik morgen op de post wil doen en een ongeluk krijgen waarbij ik in het ziekenhuis beland voor langere tijd. Nu heb ik familie en vrienden op bokt, maar dat heeft niet iedereen...
Hoe zit het dan?