Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misskiry schreef:ardech dan heb jij geluk gehad !. Ja Mendy dus niets binnen? en daar ga je dan weer, afwachten en afwachten. idd aangifte doen. ben ook al aan het kijken op de site.
misskiry schreef:Ik heb net de politie gebeld. Aangifte doen via mijn politie kunnen nog niet alle regio's wat mee via hun computer. Advies is aangifte op het bureau te doen. Via mijn politie kan je wel vast wat aangeven, maar dit word niet aangenomen als een "aangifte" zei de mevrouw met oplichting.
Mendy_Zabbel schreef:ik denk dat ik me ook maar klaar ga maken om aangifte te doen
er is me beloofd door haar "pleegmoeder" dat ik gisteravond mijn geld nog terug zou krijgen
maar tot nu toe nog steeds geen geld van haar
Angelsss schreef:Mendy_Zabbel schreef:ik denk dat ik me ook maar klaar ga maken om aangifte te doen
er is me beloofd door haar "pleegmoeder" dat ik gisteravond mijn geld nog terug zou krijgen
maar tot nu toe nog steeds geen geld van haar
ik ben haar pleegmoeder ik heb niks beloofd sterker nog je hebt niet eens gebeld
ik ben vanmorgen door 2 gedupeerden gebeld en daarmee gaan we het oplossen
maar ga hier niet zeggen dat ik je beloofd heb je geld terug te geven
want dat is absoluut niet waar
ik heb een bericht gezet dat mensen me konden bellen om zaken op te lossen
tegen niemand gezegd dat ik geld ga terug geven
Angelsss schreef:ik hoef haar niet te bellen, dus dit is al onjuist
ik ben 1 van de weinigen die weet waar ze zit
je kan me bellen op ***
zodat ik het met haar op kan nemen om het op te lossen
maar geld terug geven is geen Optie .
misskiry schreef:@ Angelsss: er is gister door haar "pleegmoeder" naar meerdere een prive bericht gestuurd, met de melding dat het vandaag opgestuurd gaat worden. Ik weet dus niet, wie wie in de maling neemt, maar blijkbaar heeft ze meerdere pleegmoeders??
misskiry schreef:@ Angelsss: er is gister door haar "pleegmoeder" naar meerdere een prive bericht gestuurd, met de melding dat het vandaag opgestuurd gaat worden. Ik weet dus niet, wie wie in de maling neemt, maar blijkbaar heeft ze meerdere pleegmoeders??
_Bonte_ schreef:Maar de verkochte spullen verzenden hopelijk toch wel ?