slottje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:02

joann123 schreef:
ik bedoel stel ik vraag hoe oud mag je biggen met rijden nauw al heb je je antwoord dus het goede kan je slotje zetten want ja al weet je het al

Kun je op biggen rijden? :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:16

joann123 schreef:
ik bedoel stel ik vraag hoe oud mag je biggen met rijden nauw al heb je je antwoord dus het goede kan je slotje zetten want ja al weet je het al

Dat is maar net afhankelijk van wie je spreekt. De een zal het hebben over met 2,5 beginnen met een zadeltje erop, de volgende zal je wijzen op het sluiten van de groeiplaten in het hebben over 6 tot 8.

Er is ook op jouw simpele vraag niet 1 antwoord.

Peppertree

Re: slottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:21

Ook al zou het mij ook vast wel eens goed uit komen wanneer ik een topic open waar ik niet helemaal de antwoorden op krijg waar ik op zat te wachten, ben ik blij dat zelf slotjes zetten niet kan.

Alle keren dat ik een TS om een slotje heb horen roepen, was omdat er antwoorden kwamen die niet helemaal in het straatje van TS pastten. Het was dan vaak ook erg vermakelijk om iemand te zien schrijven 'ik ga er een slotje op zetten, want ik vind dit niet meer leuk' om vervolgens tot de conclusie te komen dat dat helemaal niet kon. Zodat er nog enkele pagina's verder ge'discussieerd' kon worden met een nukkige TS.

antje_vip

Re: slottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:50

Ik vind reltopics juist wel leuk om te lezen :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:55

antje_vip schreef:
Ik vind reltopics juist wel leuk om te lezen :+

Is natuurlijk niet relevant voor sommigen maar ik vind het ook wel leuk om te lezen :Y)

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:58

Nou, volgens mij komt er vaak juist heel veel extra aanvullende informatie op tafel wanneer een TS niet direct overtuigd is van het (al dan niet juiste) antwoord. Dus extra informatie=leerzamer=beter :Y) .

En daarnaast zijn reltopics ook erg vermakelijk natuurlijk.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:05

Peppertree schreef:
Nou, volgens mij komt er vaak juist heel veel extra aanvullende informatie op tafel wanneer een TS niet direct overtuigd is van het (al dan niet juiste) antwoord. Dus extra informatie=leerzamer=beter :Y) .

En daarnaast zijn reltopics ook erg vermakelijk natuurlijk.

Eens wat anders dan al die tig té serieuze topics.
Mag van mij best eens een lachtopic. (krijgt nu snode plannen _O- )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:32

Sjors schreef:
Goed idee TS! Met temmen/pb enzo doen modjes toch meestal moeilijk.

Zelden tot nooit last van eigenlijk :?

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 01:02

Peppertree schreef:
Ook al zou het mij ook vast wel eens goed uit komen wanneer ik een topic open waar ik niet helemaal de antwoorden op krijg waar ik op zat te wachten, ben ik blij dat zelf slotjes zetten niet kan.

Alle keren dat ik een TS om een slotje heb horen roepen, was omdat er antwoorden kwamen die niet helemaal in het straatje van TS pastten. Het was dan vaak ook erg vermakelijk om iemand te zien schrijven 'ik ga er een slotje op zetten, want ik vind dit niet meer leuk' om vervolgens tot de conclusie te komen dat dat helemaal niet kon. Zodat er nog enkele pagina's verder ge'discussieerd' kon worden met een nukkige TS.

nee hoor ik had me antwoord gewoon el ik ging het niet meer doen dus