joann123 schreef:ik bedoel stel ik vraag hoe oud mag je biggen met rijden nauw al heb je je antwoord dus het goede kan je slotje zetten want ja al weet je het al
Kun je op biggen rijden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joann123 schreef:ik bedoel stel ik vraag hoe oud mag je biggen met rijden nauw al heb je je antwoord dus het goede kan je slotje zetten want ja al weet je het al
Peppertree schreef:Nou, volgens mij komt er vaak juist heel veel extra aanvullende informatie op tafel wanneer een TS niet direct overtuigd is van het (al dan niet juiste) antwoord. Dus extra informatie=leerzamer=beter.
En daarnaast zijn reltopics ook erg vermakelijk natuurlijk.
Peppertree schreef:Ook al zou het mij ook vast wel eens goed uit komen wanneer ik een topic open waar ik niet helemaal de antwoorden op krijg waar ik op zat te wachten, ben ik blij dat zelf slotjes zetten niet kan.
Alle keren dat ik een TS om een slotje heb horen roepen, was omdat er antwoorden kwamen die niet helemaal in het straatje van TS pastten. Het was dan vaak ook erg vermakelijk om iemand te zien schrijven 'ik ga er een slotje op zetten, want ik vind dit niet meer leuk' om vervolgens tot de conclusie te komen dat dat helemaal niet kon. Zodat er nog enkele pagina's verder ge'discussieerd' kon worden met een nukkige TS.