Hier werkt het ook niet, al sinds gisterochtend niet meer. Maakt niet uit of je snel antwoorden of voorbeeld doet, bij beide opties wil die de smileys niet tonen. Zit hier op firefox.
Isegrim
Geplaatst: 31-12-12 12:43
Miepie77 schreef:
als ik smilies aanklik dan gaat ie terug naar de index pagina en ben ik dus ook wat ik al getikt had kwijt, ik snap er niets van wat heb niets veranderd?
Ik denk ook niet dat wij iets veranderd hebben, ik denk dat het een bug is.
Nee, hier niet. Wel als ik op 'voorbeeld' druk. Maar niet bij snel antwoorden en dan op de smileys druk.
Fellow
Geplaatst: 31-12-12 13:14
Bij mij doen ze het ook nog steeds niet Eigenlijk moeten we even met z'n allen alle smileys die we uit ons hoofd kennen even in dit topic plaatsen, zodat we de codes kunnen kopiëren
bij mijn mobiel bokken doet hij gewoon raar ik kan dan niks zien behalve de begin pagina daarna word t blanco...en smileys kan ik niet openen zowel op pc als mobiel en mobiel kan ik ook niet reageren op topics
Hier werkt het ook niet, alleen als ik met de rechtermuisknop ze open in een nieuw tabblad dan openen ze wel en als ik dan op een smiley klik komt ie wel in mijn bericht op het andere tabblad te staan.