Bedank een bokker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:01

Bedankt voor alle tems.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:03

Hhilde schreef:
Bedankt voor alle tems.

Alsjeblieft.

Nee grapje :') Gek wijf _O-

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:04

Ik wil alle bokkers bedanken die destijds met mij mee geleefd hebben tijdens de kritieke dagen van mijn paard na een koliekoperatie. Steun van onbekenden doet je op zulke momenten erg goed! :) Daarnaast wil ik de bokkers bedanken die mij geholpen hebben met het uitzoeken en beoordelen bij het zoeken van een nieuw paard (centraal topic: een nieuw paard deel ?)

NathalietjeB

Re: Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:06

ik wil 1 bokster bedanken angrywolf omdat zei dit jaar mijn beste vriendinnetje is geworden en ik op haar kan bouwen en altijd uren met haar kan beppen en dat ze er altijd voor mij is en dit is ook wederzijds zo...

ook wil ik bokt bedanken voor t steuntje in de rug wat je zo nu en dan nodig heb om toch verbeteringen te kunnen krijgen met je paard...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:07

Bokker Vie, hartelijk dank om mijn leven een gigantische ommezwaai te geven :D
Bokker LecyTinker: bedankt voor alle gezellige babbels, vriendschap en lachbuien!

Bedankt aan alle bokkers die mij geholpen en gesteund hebben in mijn strijd tegen de kilo's,
en ook bedankt om er voor mij te zijn toen ik mijn prachtige Amore heb laten inslapen...

Bokt, bedankt! Voor alles!!!

Bokt is een échte meerwaarde aan het leven :D

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:10

Bedankt Hunter87 voor de geweldige buitenrit met Djimmer en Frids afgelopen zomer. En alvast bedankt voor 2013 *\o/*

En andere bokkers die mij info hebben gegeven, bokkers met rare verhalen waardoor ik mn lachen niet in kon houden etc.

Edit: typefout
Laatst bijgewerkt door Splinterz op 20-12-12 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:11

Pfoe, ik wil zo veel mensen bedanken!

aller eerst Amsterdam_30 (onze SG) wil ik bedanken voor de tijd die ze met ons heeft door gebracht, haar goede motivatie ondanks dat ze zo ziek was, het altijd willen door gaan en niet op willen geven. SG, we missen je <3
Ook wil ik daarbij Quartel bedanken voor alle dingen wat zij gedaan heeft voor SG, maar ook ons altijd op de hoogte gehouden van hoe het ging met SG, het organiseren dat ze deed toen SG er niet meer was. daarbij natuurlijk ook denkende aan alle bokkers die haar geholpen hebben

Verder wil ik alle leden van het Vrijgezellentopic, het kletstopic bedanken voor het gezellige topic dat wij hebben en alles met elkaar kunnen delen :D

Speciaal nog even onze pinkladystopic, die meiden zijn echt toppers! dank jullie wel voor alle liefde en leed dat er gedeeld kan worden, dat er zo met elkaar omgegaan word <3 jullie zijn toppers <3

Murthul wil ik bedanken dat ze me de afgelopen jaar zo fijn geholpen heeft <3
Barbabientje, dankjewel voor jou vriendschap :+:
Cros95, voor haar luisterend oor <3
en Eyecatcher wil ik ook bedanken! ondanks dat je gebant bent helaas en ik je dus iets minder spreek, ben je een super meis! dankjewel voor alles wat je voor mij gedaan hebt <3
en als laatste lieveli! zij heeft zo veel voor mij betekend en heeft altijd een luisterend oor <3

en alle andere bokkers die mij soms de tranen over mn wangen bezorgen van hun opmerkingen _O- de liefde en leed die gedeeld word en al het andere! Bokt heel erg bedankt voor weer een fijn jaar!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:13

aan de bokkers van het borderline HKtopic: bijzonder bedankt voor jullie steun!!

bromfiets: aan de leuke momenten die we samen gehad hebben! Ik koester ze!

Pollewoppy (is wel niet van het voorbij jaar...): door jou zijn heel wat puzzelstukjes op zijn plaats gevallen, wist ik wat ik had, kon ik voorruit! Ik vergeet je niet meid!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:14

Bedankt lieve Bietjuhh, je was mn beste maatje.. Bedankt voor alle leuke tijden die we samen hebben gehad in die jaren. Je betekende heel veel voor me. Echte vrienden zijn moeilijk te vinden, maar jij.. Was er gewoon altijd. Niet te geloven wat een meid. Ik zal jou nooit vergeten.. Bedankt bokt dat ik haar via jullie mocht leren kennen..

En voor een groot aantal bokkers; bedankt. Niet specifiek voor mij, maar om te zien dat er zoveel bokkers meedoen bij allerlei verschillende acties, verwarmt m'n hart en brengt toch iedere keer opnieuw kippenvel. Wat bokkers allemaal wel niet samen kunnen bereiken en kunnen steunen in moeilijke tijden. Vind ik werkelijk waar top en echt een dikke pluim waard.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:16

Ik doe ook even mee ik wil aricia bedanken voor de goede zorgen voor Elliot!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:19

Ik wil Ine23 bedanken dat ik haar heb leren kennen en altijd al mijn verhalen en vragen bij haar kwijt kan! :j

Leuk om te zien dat er meer bokkers zijn die via bokt nieuwe vrienden hebben gevonden :D

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:23

Ik wil graag Arabesk bedanken voor een hele hoop goeie tips en het bokt.nl team voor de hulp die ik kreeg in een rot tijd.

En verder bokt.nl zelf natuurlijk voor deze geweldige website!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:26

Ik wil iedereen op bokt bedanken die meekeken naar mijn merrie Joy. Dankzij jullie was ik er op tijd bij, helaas heeft dit niet mogen baten.. Het verdriet na de bevalling, die helemaal mis ging.. het spijt mij dat jullie dat mee hebben moeten maken, en dank jullie wel voor alle steun die ik gekegen heb! Joy is weer drachtig, dus volgend jaar weer Joy-TV en nu met een goede afloop hopelijk!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:27

ik bedank splinterz!!! uhm waarvoor.. nou de gezelligheid met frids en djimmer, natuurlijk ook met mikey en grote man travis.... dat we nog maar veel lol mogen hebben. op naar onze daagjes in Belgie!! oh, en ik vergeef het je... FriDs... :) *knuffel*

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:29

Ik wil Greek, lise_sl, Lauwttje, IGiveHugs, brandylove2, Annabel, Liesj1998 en jilinda bedanken voor het gezellige jaar en ik heb er super lieve vriendinnen bij gekregen! :+:

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:30

WinSel schreef:
Dankjewel :o

Ik wil Bokker Amsterdam_30 bedanken voor al haar verhalen en verder alle bokkers in haar topic o.a. Quartel.

Ladybird schreef:
Pfoe, ik wil zo veel mensen bedanken!

aller eerst Amsterdam_30 (onze SG) wil ik bedanken voor de tijd die ze met ons heeft door gebracht, haar goede motivatie ondanks dat ze zo ziek was, het altijd willen door gaan en niet op willen geven. SG, we missen je <3
Ook wil ik daarbij Quartel bedanken voor alle dingen wat zij gedaan heeft voor SG, maar ook ons altijd op de hoogte gehouden van hoe het ging met SG, het organiseren dat ze deed toen SG er niet meer was. daarbij natuurlijk ook denkende aan alle bokkers die haar geholpen hebben

En ik wil jullie bedanken want zonder jullie had ik het nooit kunnen doen <3 <3 <3
Ook ik wil onze SG Super Girl bedanken voor alles wat ze mij geleerd heeft.....en dat is veel.
Alle mensen die de acties mogelijk gemaakt hebben en zich zo ingezet hebben.
Hierbij denk ik vooral ook aan Tjady die zo vreselijk druk was geweest met de namenlijsten maken toen ik het even niet kon.
Joyce.....voor pluis............Richtje heeft veel mee gedacht en geholpen.....Embe met haar mooie voorstellen......Mods die lief geholpen hebben. Lieset23 voor haar belangstelling....lieve mar10tje die mij zo vaak bijstond en anitaolja die zo dapper was, het zijn er gewoon te veel om op te noemen haast.

Ik proost op jullie straks met de jaarswisseling en mijn wens is dat jullie maar een fantastisch jaar tegemoed mogen gaan.

Super bedankt mensen.......jullie zijn toppers!!!!!!!!!! <3 <3

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:32

Prachtig omschreven lieverd <3
Ik ben het helemaal met je eens

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:34

Super geschreven Q! <3

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:39

Ik wil alle bokt gebruikers bedanken.
Omdat ik heb mogen leren van jullie fouten, heb mogen meegenieten met jullie mooie paarden momenten, meelachen met jullie bloopers, en natuurlijk voor alle wijze raad die ik gekregen heb.
+:)+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:48

Ik wil elke bokker bedanken die een reactie in mijn topic heeft geplaatst en aan mij en mijn paard denken.
Dit maakt dat ik het gevoel heb het niet alleen te hoeven doen.

Bedankt iedereen :*

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:51

Ohja, ik wil echt mensen bedanken.. Quebelle, LecyTinker, Douraque, Donkerblauw, magootie, Spirit, Marjow, Pony33 en de rest uit dat topic.. Super bedankt voor alle keren dat ik moest lachen, dromen en kwijlen.. Ookal zijn we soms zogenaamd heel bitchy, jullie zijn allemaal toppers! Maar alleen Lecy heeft een soort van smaak :') Maar eerlijk is eerlijk, door jullie weet ik van het bestaan van Jared af :+:

En LynnDenise.. Bedankt voor al je lieve berichten, naar wie dan ook. Je bent echt een topper!

En voor de rest alle lieve mensen waarmee ik heb mogen lachen en huilen.. Mensen die me waarderen om wie ik ben en me aan het lachen maken als ik nog niet aan het lachen was :D

Eekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:34

PaysBas schreef:
NatasjavE schreef:
Bedankt MariekeA voor alle zaken die je rondom de promotie van het Gelderse Paard. De clinics waren populair en super georganiseerd. Top.
Bedankt voor je gezelligheid en humor.

We missen je..

Was ook het eerste wat in me op kwam. |(
Sluit me hier volledig bij aan.

Ik had iets van dezelfde strekking in mijn hoofd, en sluit me dan ook helemaal bij Natasja en PaysBas aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:37

Ik wil bokt bedanken voor de efteling meeting! Was erg leuk.

En lifaya bedanken dat het halster heeft op gestuurd :')
Peerke_ bedanken omdat hij mn bokt maatje is :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:42

Ik wil bokt graag bedankten voor de mensen die ik heb leren kennen. Want ik heb echt heel wat mensen leren kennen via dit fantastische forum _/-\o_

Ik wil Carina bedanken in het bijzonder dat ze mij aan Dandy heeft "geholpen" :D
Verder wil ik iedereen in mijn HK topics bedanken voor de gezelligheid en eventuele steun wanneer het nodig was.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:45

Bedankt lieve meiden in m'n HK-topic!

En bedankt beheer voor het bannen van HP.