Advertentie Eigen berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 00:25

BartVB schreef:
Een van de opties was een banner tussen de eigen berichten in, dat werkte erg goed (wat opbrengst betreft) maar werd niet bepaald gewaardeerd door de gebruikers. Er werd aangegeven dat een banner helemaal boven- of onderaan een stuk minder stoort en dat is waar nu mee getest wordt. Een deel van de mensen heeft deze banner al een tijdje, een aantal sinds vandaag. Daarbij worden op dit moment 3 varianten getest.

De nieuwe plek is helemaal prima, echt veel fijner dan tussen de berichten. :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:13

Ik heb hem ook links bovenin. Ik vind hem helemaal niet storend. Mag gerust blijven daar. :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:39

Ik stoor me helemaal niet aan de banners, alleen als ik een mening moet vormen dan vind ik deze zelfs irritanter dan diegene die tussen mijn berichten stond :D

Maar goed, het maakt mij sowieso niet uit, als het nodig is om Bokt in de lucht te houden en te zorgen dat Bartje (en familie?) gewoon kan eten etc. dan moet er gedaan worden wat nodig is *\o/*

moyra

Re: Advertentie Eigen berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:25

Ik zou hem toch graag onderaan de pagina zien.
Dit omdat ik gebruik maak van een mini laptop en hij de hele bovenkant van de pagina in beslag neemt.
Vaak klik je toch even op de muis voor het scrollen en klik je telkens de adv. aan.