Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Op bokt wordt met heel veel maten gemeten, al naar gelang je populisme bij het modteam....
Jammer, maar waar.....
Billy schreef:Zo zijn er meer misstanden geweest hoor...
Vroegah met eenmaal andermaal.
Mij zorgvuldig gefokte nesten jack russells moesten op commercieel, terwijl iedereen die een ongetest pretnest met de eerste de beste fik van de buren een nest had, dat op de gewone EA mocht doen. Heb ik op geprotesteerd, de mod die het oppikte gaf me gelijk, want immers zet je stamboomfok weg als commercieel terwijl broodfok beloond wordt, maar er ging niks veranderen na overleg in het modteam.
Nu met de boktmarkt is dat gelukkig in zoverre rechtgetrokken dat alles in 1 rubriek staat
Billy schreef:En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Op bokt wordt met heel veel maten gemeten, al naar gelang je populisme bij het modteam....
Jammer, maar waar.....
Ibbel schreef:Billy schreef:En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Jammer, maar waar.....
Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.
Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.
Ibbel schreef:Billy schreef:En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Jammer, maar waar.....
Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.
Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.
Telpeva schreef:Blijkbaar maakt het uit omdat Billy zich nog steeds niet goed behandeld voelt door mods, vind ik ook niet zo gek als je leest dat er op meerdere vlakken dingen fout gaan, jammer dat het steeds bij jou fout is gegaan Billy!
Het is toch niet leuk als je steeds in de weg wordt gezeten terwijl je weet dat je zelf gelijk hebt? vind het niet gek dat er soms geklaagd wordt hoorzou ik ook doen.
Maar dan nog een vraagje dan naar de mods toe als dat kan, want hoe zie je nou of een waarschuwing van een mod een officiële of een niet officiële waarschuwing is? Waarom is er een verschil, als een mod iets zegt dan ga je er toch vanuit dat het menens is? (nuja, dat doe ik tenminste)
Ibbel schreef:Billy, ik bespreek geen sanctie, ik plaats ook geen PB, maar geef gewoon aan dat jij, in ieder geval sinds 2006, geen OW gehad hebt voor een PB. Ik heb uit de gegevens gehaald wat ik dacht dat misschien als een OW had kunnen worden opgevat door jou.
Daarmee hoopte ik duidelijkheid te geven over de regels mbt PBs en het niet modereren daarop.
En ook vind en vond ik het noodzakelijk om als jij aantijgingen doet over meten met twee maten, die openbaar te weerleggen.