Gescheld via pb hoe melden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

Re: Gescheld via pb hoe melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:25

LZP->FZ

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:01

En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Op bokt wordt met heel veel maten gemeten, al naar gelang je populisme bij het modteam....
Jammer, maar waar.....

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:18

_/-\o_

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 12:21

Billy schreef:
En ondanks alle schijnheilige praat over niet modereren op pb's, heb ik een keer een OW gehad voor jawel....een pb..
Op bokt wordt met heel veel maten gemeten, al naar gelang je populisme bij het modteam....
Jammer, maar waar.....

+1

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:23

Kijk, of je modereert op pb's of niet, moet je zelf weten. Maard an wel 1 lijn trekken, niet de een wel en de ander niet, omdat je de een niet mag of dat de andere met een zielig verhaal komt...
Gewoon wel of niet, dat mis ik op bokt.
Het is willekeur en vriendjespolitiek...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:27

Ook ik weet van een bokker dat ze een OW kreeg omdat ze een andere bokker uitschold in een PB.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 12:28

En alweer zitten we op 1 lijn :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:30

Billy schreef:
Jammer, maar waar.....

Dat is wel heel erg Billy. Hier zeggen dat er op PB's niet gemodereerd word, maar blijkbaar sommige mensen wel. Wat ontzettend belachelijk! Triest hoe het gesteld is met het mod systeem hier. -O-

Ik vind trouwens dat er wel op PB's gemod moet worden.. Er gaan soms dingen rond... Zelfs doodsbedreigingen komen er in voor.. En langdurig cyberpesten. Dat kan toch eigenlijk niet toegestaan worden..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:32

Dat zal best. Ik moet ook zeggen dat die pb niet netjes was hoor, kreeg trouwens van degene die het gemeld had dezelfde pb's terug.
Maar langdurig cyberpesten en doodsbedreigingen gaat wel erg ver.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:34

Je kan toch gewoon iemand blokkeren en/of de PB's niet lezen? Heel simpel en ben je er ook vanaf.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:36

Zo zijn er meer misstanden geweest hoor...
Vroegah met eenmaal andermaal.
Mij zorgvuldig gefokte nesten jack russells moesten op commercieel, terwijl iedereen die een ongetest pretnest met de eerste de beste fik van de buren een nest had, dat op de gewone EA mocht doen. Heb ik op geprotesteerd, de mod die het oppikte gaf me gelijk, want immers zet je stamboomfok weg als commercieel terwijl broodfok beloond wordt, maar er ging niks veranderen na overleg in het modteam.
Nu met de boktmarkt is dat gelukkig in zoverre rechtgetrokken dat alles in 1 rubriek staat

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:38

Billy schreef:
Zo zijn er meer misstanden geweest hoor...
Vroegah met eenmaal andermaal.
Mij zorgvuldig gefokte nesten jack russells moesten op commercieel, terwijl iedereen die een ongetest pretnest met de eerste de beste fik van de buren een nest had, dat op de gewone EA mocht doen. Heb ik op geprotesteerd, de mod die het oppikte gaf me gelijk, want immers zet je stamboomfok weg als commercieel terwijl broodfok beloond wordt, maar er ging niks veranderen na overleg in het modteam.
Nu met de boktmarkt is dat gelukkig in zoverre rechtgetrokken dat alles in 1 rubriek staat

Nou als dat nu geregeld is wat maakt het dan nog uit? :+

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:38

Je had mod kunnen zijn als je dit niet snapt..
Het gaat om meten met verschillende maten....

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:39

Billy schreef:
Jammer, maar waar.....

Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.

Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:40

Dat snap ik wel, zie er alleen nooit het nut zo van in om iets van "vroegah" op te gaan rakelen in dit soort topics. :O

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:43

Ibbel schreef:
Billy schreef:
Jammer, maar waar.....

Beste Billy, ik heb het even nagezocht, maar je hebt nooit een OW voor welke PB dan ook ontvangen. Wel heb je een keer een PB van Eline gehad,met de vraag respectvol richting het team te blijven, nadat je een onvriendelijke PB naar 2 mods had gestuurd.
Waarbij die PB aan de mods een reactie was op een aanspreken door ons (en ook dat was geen OW) omdat je in een topic een aanval op het team in het algemeen had gepost.
Er worden dus GEEN sancties gegeven nav van PBs, zélfs niet als je scheldPBs naar mods stuurt. En ja, die ontvangen wij uiteraard ook regelmatig.
En zoals ook al in een ander topic op FZ is gezegd: niet iedere PB van een mod is een OW.

Nou Ibbel, dit is al jaaaren geleden, dat zal ongetwijfeld verdwenen zijn, zoals meer op bokt...
En die pbvan eline weet ik ook...
Dat heeft hier niks mee te maken, en je hebt dat ook helemaal niet te vermelden. Je gaat duidelijk buiten je modboekje nu.
Vind jij dat netjes om inhoud van pb's openbaar te gooien? Volgens mij staat dat zelfs in de boktregels dat je daar een OW voor kunt krijgen.
Je bent een duidelijke illustratie van de misstanden waar ik het over had.
Ik heb het maar even gekwoot, voor het weer verwijderd wordt om bewijs te verdonkeremanen...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:47

Nou Billy, blijkbaar heb je zo'n probleem met bokt waarom zit je hier dan nog? Genoeg andere leuke plekjes op het internet :+ ben het ook met genoeg dingen niet eens, maar als ik daar een probleem mee heb ga ik gewoon ergens anders heen, simpel zat.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-12-12 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:47

Blijkbaar maakt het uit omdat Billy zich nog steeds niet goed behandeld voelt door mods, vind ik ook niet zo gek als je leest dat er op meerdere vlakken dingen fout gaan, jammer dat het steeds bij jou fout is gegaan Billy!

Het is toch niet leuk als je steeds in de weg wordt gezeten terwijl je weet dat je zelf gelijk hebt? vind het niet gek dat er soms geklaagd wordt hoor :D zou ik ook doen.

Maar dan nog een vraagje dan naar de mods toe als dat kan, want hoe zie je nou of een waarschuwing van een mod een officiële of een niet officiële waarschuwing is? Waarom is er een verschil, als een mod iets zegt dan ga je er toch vanuit dat het menens is? (nuja, dat doe ik tenminste :') )

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:48

Billy, ik bespreek geen sanctie, ik plaats ook geen PB, maar geef gewoon aan dat jij, in ieder geval sinds 2006, geen OW gehad hebt voor een PB. Ik heb uit de gegevens gehaald wat ik dacht dat misschien als een OW had kunnen worden opgevat door jou.

Daarmee hoopte ik duidelijkheid te geven over de regels mbt PBs en het niet modereren daarop.

En ook vind en vond ik het noodzakelijk om als jij aantijgingen doet over meten met twee maten, die openbaar te weerleggen.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:48

Ibbel schreef:
Billy schreef:
Jammer, maar waar.....

+ 1 +:)+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:49

Telpeva schreef:
Blijkbaar maakt het uit omdat Billy zich nog steeds niet goed behandeld voelt door mods, vind ik ook niet zo gek als je leest dat er op meerdere vlakken dingen fout gaan, jammer dat het steeds bij jou fout is gegaan Billy!

Het is toch niet leuk als je steeds in de weg wordt gezeten terwijl je weet dat je zelf gelijk hebt? vind het niet gek dat er soms geklaagd wordt hoor :D zou ik ook doen.

Maar dan nog een vraagje dan naar de mods toe als dat kan, want hoe zie je nou of een waarschuwing van een mod een officiële of een niet officiële waarschuwing is? Waarom is er een verschil, als een mod iets zegt dan ga je er toch vanuit dat het menens is? (nuja, dat doe ik tenminste :') )

Als je een OW krijgt, staat dat expliciet in de PB van de mod.
Inclusief of dit gevolgen heeft (1e OW niet, volgende OW een weekban).

Alle andere PBs die je ooit misschien ontvangt zijn PBs om bij te sturen, in de hoop dat je nooit een OW zult hoeven te ontvangen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:51

Ibbel schreef:
Billy, ik bespreek geen sanctie, ik plaats ook geen PB, maar geef gewoon aan dat jij, in ieder geval sinds 2006, geen OW gehad hebt voor een PB. Ik heb uit de gegevens gehaald wat ik dacht dat misschien als een OW had kunnen worden opgevat door jou.

Daarmee hoopte ik duidelijkheid te geven over de regels mbt PBs en het niet modereren daarop.

En ook vind en vond ik het noodzakelijk om als jij aantijgingen doet over meten met twee maten, die openbaar te weerleggen.

Nee, maar voordien was ik ook al lid en heb ik ook pb's gehad.
Dat jij daar niet van weet, is niet mijn probleem..
Daarbij weet ik donders goed wat wel een niet een OW is, en ik vind het erg kwalijk dat jij als mod dit zo even op bokt smijt.
Waarschijnlijk met de intentie om mij op een bepaalde manier weg te zetten, past nl helemaal in het plaatje...
Als je mij wat had willen laten weten hierover had je het nl via pb kunnen doen, niet openlijk op bokt....

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:52

Jij plaatst openbaar dat er op PBs wordt gemod, ik plaats openbaar dat dat niet zo is. Lijkt me niet meer dan fair.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:53

Niet als het uit een pb wisseling komt....
Daarbbij weet je niks van voor 2006 zeg je zelf...ik ben vanaf het begin lid...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 12:56

Hhilde schreef:
Als ik elke pb moest temmen waarin gescholden werd :D

Daar zou ik een dagtaak aan hebben :')

Gewoon blokkeren en jezelf er overheen zetten.