Je kunt het ook zien als een steunbetuiging aan de nabestaanden, die een moeilijk moment in hun leven doormaken, en ja, dan past leven zonder paarden wel. Nabestaanden leven immers.
YvonneV
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 19:30
Polly schreef:
Kentaro schreef:
Polly, Ik schrok eerlijk gezegd wel van je eerdere reactie, maar nu is het meteen helemaal duidelijk
ik ook toen ik erachter kwam wat voor inzamelingstopics er eigenlijk bedoeld werden
Ik vind eerlijk gezegd dat er een IM voor bokkers moet komen. een apart stukje, voor nu maar ook voor over een hele tijd verder, dat je over een aantal jaar kunt zeggen "Tjee is het al zo lang geleden allemaal" En dan vind ik dat eerdere bokkers die helaas er niet meer zijn hier ook een ere plaatsje in moeten krijgen ( als de familie dat goed vind)
Ik weet het echt niet anders.....
Jolliegirl
Geplaatst: 11-12-12 23:43
Inzamelingsacties zijn officieel niet toegestaan op bokt. En voor dit soort dingen is er wel een uitzondering.
Dat vind ik sowieso al een beetje krom.( Ook inzamelingen voor kaartjes bijvoorbeeld voor een zieke bokker,eenzame vriendin/moeder/vriend/kennis) (let wel: Ik doe er ook aan mee en draag mijn steentje gerust bij! )
Maar ik zou ook echt niet weten waar dit heen zou moeten.
Ik zou een forumdeel van overleden bokkers erg mooi vinden.. Weet niet of dit te realiseren is?