Bezwaarcommisie reageert niet meer terug.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:12

Desiree_1993 schreef:
Laat ik hier dan meteen maar even reageren. Shauni, dat het over mij gaat is duidelijk. Ik heb echter na mijn mail naar jou met onze beslissing geen e-mail meer van jou ontvangen. Hieruit begrijp ik dat je wel nog een mail gestuurd hebt?

Ik vind dit erg vervelend voor je, maar blijkbaar is het ergens mis gegaan. Zou je je mail opnieuw willen sturen of mij een pb willen sturen? Dan ga ik hier morgen meteen achteraan.

Vind het overigens wel jammer dat je niet even een mail of pb hebt gestuurd waarom ik niet gereageerd heb. Nu lees ik dit terwijl ik nooit iets ontvangen heb, dit had makkelijk voorkomen kunnen worden.

Dat heb ik wel eens met meer mensen en toch wel heel vreemd......

je mailt over en weer met elkaar ...en dan ineens komt het mailtje niet aan? je mail gooit m dan heus niet ineens de spamfilter in hoor :?
sorry maar daar heb ik nou altijd mijn bedenkingen bij
wel handig te gebruiken overigens want het kan toch nooit gecontroleerd worden :)*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:19

Fijn dat de TS en de bezwaarcommissie elkaar gevonden hebben. :j

Vervelend dat het mis is gegaan, maar goed dat kan eens gebeuren. Nu beide partijen weer met elkaar in gesprek zijn plaats ik hier een slotje. Niet vanwege het niet transparant willen zijn, zoals hier genoemd wordt, maar omdat het een zaak is tussen TS en BZC en deze partijen er met elkaar uit moeten gaan komen, dat is geen zaak van openbaar bokt.