Lol mag niet meer op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:41

Ik als TS van dat topic reageer ook maar even... :D

Het topic was serieus bedoeld, Tsja... Na een paar keer gevraagd te hebben ontopic te blijven, waar niet naar gekeken werd, begon het een beetje een lollig topic te worden... En stiekem heb ik mezelf wel 3 keer bezeken van het lachen :o ..

Edit: Vind het wel erg jammer dat ik dan geen PB krijg met de stand van zaken, maar andere bokkers wel... Maargoed.. Misschien ligt dat wel aan mijn gebruikersnaam :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:49

nynke55 schreef:
chocobroodje schreef:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Bokt is bedoeld voor iedereen. We hebben heel veel verschillende subfora waar voor bijna alles eigenlijk wel plaats is. Wat wij proberen te creëren is een ruimte waar iedereen zich thuis kan voelen. Daarom is het voor ons heel belangrijk dat er op bepaald taalgebruik wordt gelet. Niet iedereen is ervan gediend om met dit soort topics geconfronteert te worden en zoals iemand al terecht zei het moet jeugdjournaal proef zijn. Dat er in HK's een oogje wordt dicht gedaan daarvoor is dan ook de enige plek. Voor de rest zien we graag dat er opbouwend, netjes en fatsoendelijk wordt gereageerd.

Mensen: hou het wel fatsoendelijk, he? :D

Ik durfde het niet te zeggen.... _O-
Heb al een OW..... :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:49

ShauniBef schreef:
Ik als TS van dat topic reageer ook maar even... :D

Het topic was serieus bedoeld, Tsja... Na een paar keer gevraagd te hebben ontopic te blijven, waar niet naar gekeken werd, begon het een beetje een lollig topic te worden... En stiekem heb ik mezelf wel 3 keer bezeken van het lachen :o ..

Edit: Vind het wel erg jammer dat ik dan geen PB krijg met de stand van zaken, maar andere bokkers wel... Maargoed.. Misschien ligt dat wel aan mijn gebruikersnaam :)

Oh ja.... nu hebben wij het weer gedaan zeker..... :O
Nee lekker ben jij.... >;)

:* :D

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:58

Dames / heren... Omdat het anders voor ons heel lastig wordt om de serieuze vragen tussen de lol uit te vissen, wil ik jullie toch vragen weer on topic te blijven. I know.. Niet leuk, ontzettende spelbederver, maar het is voor ons overzicht wel zo fijn op dit deel van het forum. Alvast bedankt!

Fiebie

Re: Lol mag niet meer op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:00

Ik zag een kleurtje als ''laatste reactie''

Mijn pavlov reactie is dan meteen: :roll: NOOOOOOOOOOOOO

En jahoor, wederom terecht.....

Sansje, spelbederver, niet leuk, faal-visser..... :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:07

wat is een OW , beetje domme vraag maar..

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:07

unihorses schreef:

Officiële Waarschuwing. :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:10

had ik zelf kunnen bedenken....

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:13

Beste Fiebie; ik geloof niet dat jij helemaal snapt dat bokt kan bestaan dankzij mods die als vrijwilliger behoorlijk wat tijd investeren. Dus íets meer respect zou wat mij betreft echt op zijn plaats zijn.
Ben het gezeur over mods de laatste tijd zo ongelofelijk zát.

Modden is mensenwerk, en daar zal zo nu en dan best iets fout gaan... maar ooehhh... dat gezeúr en ook in dit topic het respectloze naar Chocobroodje en Sansje ( die hier gewoon heel transparant de overwegingen weergeven, wat ik erg waardeer) dat ben ik zo ongelofelijk zát. Kan daar zo boos over worden..

En eerlijk??

Poep en piestopics hoeven wat mij betreft in deze vorm niet op bokt... doe dat vooral onderling App-end. ( serieuze vraag is prima, maar de kinderachtige gein die er volgt: hup naar de HK, of liever nog helemaal niet op bokt...)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:21

Ik kreeg vandaag toevallig een waarschuwing omdat ik had gezegd dat ik heel hard huil van binnen. Geen verwijzing er bij (okee, het was duidelijk tegen wie ik het had, maar toch) of iets dergelijks, helemaal geen nare praat. En of ik toch eens na wilde gaan denken omdat ik de laatste tijd wel heel veel waarschuwingen kreeg... Misschien ligt de schuld wel in het midden: de laatste tijd worden er ook heel veel OW's uit gedeeld, zeker als je een bepaalde gebruikersnaam hebt. Als mods ook mensen zijn weten ze toch ook wat lol is en zouden ze is wat minder streng moeten modden. Want tegen/over mij wordt gezegd dat ik de sfeer op bokt help verzieken, maar daar heeft het modteam ook een handje van. Van dit strenge gemod is bokt niet bepaald gezelliger geworden, of wel dan....

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:25

Riagr, even wat beter lezen.. Het topic was ook serieus geopend!!
Het verbaasde me namelijk dat sommige flink wat problemen hebben met hun ontlasting, en dat zelf niet in de gaten hadden :) .. Poepen en plassen is menselijk.. En niets raars aan :)

Hilde, jij ook al :\ ... Bah... Ik durf er niks over te zeggen, dus doe dat ook maar niet :x

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:28

@ shauni: zelf even mijn berichtje beter lezen ;) , daar staat nl echt: "serieuze vraag is prima, maar de kinderachtige gein die er op volgt..." Kortom: geen enkel bezwaar tegen jouw openingspost

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:33

Woeps :') ... Ik had de ''in deze vorm'' over het hoofd gezien :o . Sorry!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:35

Ik ga m'n mond niet houden omdat ze me anders misschien een OW geven. Ooit moet er iets aan deze manier van modereren gedaan worden en dat mogen ze best weten. Er is ook weer een hele lading nieuwe mods die zich willen bewijzen (ik snap het), maar niet over de rug van anderen heen ajb..

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:45

riagr schreef:
Beste Fiebie; ik geloof niet dat jij helemaal snapt dat bokt kan bestaan dankzij mods die als vrijwilliger behoorlijk wat tijd investeren. Dus íets meer respect zou wat mij betreft echt op zijn plaats zijn.

Modden is mensenwerk, en daar zal zo nu en dan best iets fout gaan... maar ooehhh... dat gezeúr en ook in dit topic het respectloze naar Chocobroodje en Sansje ( die hier gewoon heel transparant de overwegingen weergeven, wat ik erg waardeer) dat ben ik zo ongelofelijk zát. Kan daar zo boos over worden..

En eerlijk??

Poep en piestopics hoeven wat mij betreft in deze vorm niet op bokt... doe dat vooral onderling App-end. ( serieuze vraag is prima, maar de kinderachtige gein die er volgt: hup naar de HK, of liever nog helemaal niet op bokt...)

Beste riagr,

Ik geloof niet dat jij helemaal snapt wat er de laatste tijd gaande is. Ik ben een grote meid en ik geloof dat ik prima kan inschatten dat een forum nou eenmaal moderators nodig heeft. Respect verkrijg je door normaal te reageren en normale opmerkingen te plaatsen. Niet door het hedendaags ''kinderjuf-beleid'' :)

Dat jij het gezeur zat bent, mag je ventileren, net als dat wij het gezeur van een aantal moderators zat zijn en dat ook laten weten.
Hoe we dat doen, is aan ons. Het feit dat jij je daar aan irriteert is erg vervelend, maar heel eerlijk, daar heb ik geen boodschap aan.

Ik ga me niet uitlaten over individuele moderators. Ieder pakt het op zijn eigen manier aan. De moderator die het besproken topic weer heeft geopend, heeft mijns inziens te snel gehandeld, maar weer recht gezet. ;)

Mijn opmerking op Sjans was niet zo bedoeld als jij het hebt gelezen....

Pies en poep topics hoeven wat jou betreft niet, net als dat voor mij andere topics niet zo nodig hoeven. Hoeveel HK's er wel niet aangemaakt worden met als topic titel ''HOe Heet Jouwn Ponnie'' en wat gewoon gedoogd wordt. Lekker belangrijk. Bokt is nou eenmaal een gigantisch forum met veel verschillende mensen.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 01:17

Fiebie: met het benoemen van het feit dat dergelijke topics niet hóeven, zeg ik niet dat het van mij ook niet mág. Leef je uit, vind ik prima. Wat ik niet prima vind is het wél dankbaar gebruik maken van de mogelijkheden die bokt biedt, maar níet daar de consequenties van willen dragen ( houden aan de regels die er nu eenmaal zijn, accepteren dat mods modden zoals ze dat doen..)

En kan best hoor, dat ik niet snap wat er de laatste tijd gaande is. Ik heb namelijk nérgens last van. Geen enkele "kinderjuf-beleid" opmerking van welke mod dan ook. Ik gebruik bokt zoals ik het wil gebruiken. Ventileer hier en daar mijn mening ( en op momenten ook best pittig), zeg wat ik wil zeggen en eigenlijk nooit een centje pijn. Ervaar eigenlijk geen storende begrenzing van mods.

Doe daarvoor wel mijn best om discussies inhoudelijk te houden, en hooguit mensen aansprekend op gedrag, speel het nooit op de persoon.

Dus misschien gewoon maar ( weer ) eens het gesprek aangaan? En dan níet om perse je gelijk te willen halen, maar gewoon om in alle rust te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden, zowel aan de gebruikerskant, als aan de modereer kan.

Stemming maken heeft niemand wat aan, en daar lijken dit soort topics toch al snel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 02:51

unihorses schreef:

Ochtend water :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 02:52

riagr schreef:
Fiebie: met het benoemen van het feit dat dergelijke topics niet hóeven, zeg ik niet dat het van mij ook niet mág. Leef je uit, vind ik prima. Wat ik niet prima vind is het wél dankbaar gebruik maken van de mogelijkheden die bokt biedt, maar níet daar de consequenties van willen dragen ( houden aan de regels die er nu eenmaal zijn, accepteren dat mods modden zoals ze dat doen..)

En kan best hoor, dat ik niet snap wat er de laatste tijd gaande is. Ik heb namelijk nérgens last van. Geen enkele "kinderjuf-beleid" opmerking van welke mod dan ook. Ik gebruik bokt zoals ik het wil gebruiken. Ventileer hier en daar mijn mening ( en op momenten ook best pittig), zeg wat ik wil zeggen en eigenlijk nooit een centje pijn. Ervaar eigenlijk geen storende begrenzing van mods.

Doe daarvoor wel mijn best om discussies inhoudelijk te houden, en hooguit mensen aansprekend op gedrag, speel het nooit op de persoon.

Dus misschien gewoon maar ( weer ) eens het gesprek aangaan? En dan níet om perse je gelijk te willen halen, maar gewoon om in alle rust te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden, zowel aan de gebruikerskant, als aan de modereer kan.

Stemming maken heeft niemand wat aan, en daar lijken dit soort topics toch al snel op.

:roll: :O

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 08:12

misschien moeten ze maar eens gaan opzoeken wat het beste werkt:
management bij trust of management by fear.. bokt heeft hedendaags een beetje van het laatste weg terwijl het vroeger het omgekeerde was....

mijn indruk, en ik hoop oprecht dat deze fout is, is dat de mods zich even willen laten gelden. Nogmaals, ik hoop dat mijn indruk oprecht fout is..

en betreffende het aangaan van het gesprek met een mod.. na een OW kan ik aantonen dat ik niet in de fout ben gegaan, krijg ik de opmerking dat ik aan de mods had moeten laten.. euhm.. dat is geen kinderjuf beleid? En vervolgens moet ik langs de bezwaarscommissie langs. Vind je dat een opening voor dialoog en discussie? Misschien de normen nog maar eens aanhalen...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 09:04

riagr schreef:

En eerlijk??

ik zeg wat mij betreft geslaagd! Je past er zo tussen, hup,sollicteren met die handel

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 09:37

En............daar gaan we weer
Ja Leo je bent inderdaad een spelbreker in deze
want dan nogmaals de vraag

waar is de nette waarschuwing in deze gebleven? een groene balk?
zo ging dat vroeger!!!

nee joh, slotje is toch veel makkelijker :roll:

Ik was een poosje alleen maar actief in de HK ....weet nu ook weer waarom, omdat je op bokt geen plezier meer kan hebben...daarom....

*Trekt zich weer terug naar alleen de HK*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:43

Die groene balk was al voorbij gekomen, het topic heeft zelfs op slot gestaan. Er is besloten het te verplaatsen naar een plek op Bokt waar het wat vrijer is om een 'lolletje' te hebben, maar dat betekent niet dat seksuele handelingen ineens wel besproken mogen worden.
We hebben jullie wel degelijk tegemoet willen komen, maar jullie hebben het wel degelijk zelf in de hand gehad. De algemene regels op Bokt zijn duidelijk genoeg als het gaat om expliciete beschrijvingen van handelingen. Dat hoort onder geen geding op Bokt thuis, niet op MW, niet op KH, maar helemaal niet. En die regels zijn niet vanmorgen geschreven.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:15

Leo schreef:
Die groene balk was al voorbij gekomen, het topic heeft zelfs op slot gestaan. Er is besloten het te verplaatsen naar een plek op Bokt waar het wat vrijer is om een 'lolletje' te hebben, maar dat betekent niet dat seksuele handelingen ineens wel besproken mogen worden.
We hebben jullie wel degelijk tegemoet willen komen, maar jullie hebben het wel degelijk zelf in de hand gehad. De algemene regels op Bokt zijn duidelijk genoeg als het gaat om expliciete beschrijvingen van handelingen. Dat hoort onder geen geding op Bokt thuis, niet op MW, niet op KH, maar helemaal niet. En die regels zijn niet vanmorgen geschreven.

hebben jullie een copy paste functie? hetzelfde bericht staat in het poep topic.... >;) >;)

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:23

Dus berichten verwijderen en een waarschuwing zit er ook niet meer in? Jammer hoor dat we allemaal aan de Kinderketting moeten.

Als er op HAW iemand volledig de grond in getrapt wordt zijn er vaak waarschuwingen en een verwijdering van de betreffende berichten. Maar heb je het over Sex (als ik dat woord zo neer mag zetten of moet er misschien een * tussen?) dan volgt er meteen een slotje.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:24

riagr schreef:

Wat ik vooral merk is het 'meten met twee maten en de regels tig keer anders uitleggen.' Zo zocht ik een tweespan voor sinterklaas, er was nog een topic gaande met iemand die een paard zocht. Maar daar ga ik niet in zitten roepen dat ik ook wat nodig heb, dat vind ik niet netjes. Tot mijn grote verbazing werd mijn topic gesloten met de melding dat ik op markt wat moest starten en werd het andere naar ED verplaatst. Mod een berichtje gestuurd en nooit weer wat van gehoord (mod van het forum waar het andere topic stond overigens wel wat van gehoord).

Ik hád ook nooit problemen met team, maar ik zie op verschillende plekken dat er mensen steekjes laten vallen. En daar mag best op worden gewezen. Vrijwilliger of niet.