riagr schreef:Fiebie: met het benoemen van het feit dat dergelijke topics niet hóeven, zeg ik niet dat het van mij ook niet mág. Leef je uit, vind ik prima. Wat ik niet prima vind is het wél dankbaar gebruik maken van de mogelijkheden die bokt biedt, maar níet daar de consequenties van willen dragen ( houden aan de regels die er nu eenmaal zijn, accepteren dat mods modden zoals ze dat doen..)
En kan best hoor, dat ik niet snap wat er de laatste tijd gaande is. Ik heb namelijk nérgens last van. Geen enkele "kinderjuf-beleid" opmerking van welke mod dan ook. Ik gebruik bokt zoals ik het wil gebruiken. Ventileer hier en daar mijn mening ( en op momenten ook best pittig), zeg wat ik wil zeggen en eigenlijk nooit een centje pijn. Ervaar eigenlijk geen storende begrenzing van mods.
Doe daarvoor wel mijn best om discussies inhoudelijk te houden, en hooguit mensen aansprekend op gedrag, speel het nooit op de persoon.
Dus misschien gewoon maar ( weer ) eens het gesprek aangaan? En dan níet om perse je gelijk te willen halen, maar gewoon om in alle rust te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden, zowel aan de gebruikerskant, als aan de modereer kan.
Stemming maken heeft niemand wat aan, en daar lijken dit soort topics toch al snel op.