LoveBodin schreef:De meiden van de bende waren in het bos aan het rijden. Opeens kwam er een Shetlander aangegaloppeerd. Ze doken aan de kant, maar het paard stopte. Er zat iemand op. "Schrik niet, jullie zijn de bende, zeker?" zei de mevrouw op de Shetlander. "Ja, dat zijn wij, ja", zei Anouk. "Oké, volg mij dan maar," zei de mevrouw op de Shetlander weer. "Waar gaan we heen?", vroeg Kirsten zachtjes. De mevrouw zei, "Daar kom je zo achter". Maar de Shetlander ging opeens weg, en de vrouw stond op de grond. Ze zei:"Jullie zijn de bende." "Dus waarom nou wij?" vroeg Little Shet (?). "Nou, jullie kregen allemaal zo'n hoefijzermoedervlek op jullie arm en dat is het teken van het verband," zei de mevrouw en toen was ze weg.
De meiden gingen verder en vonden de manege van de bende. "Ik vind dit raar, want dit stond er niet vorige week," zei Kim. "Dat klopt, ja," zei Little Shet. Ze gaan naar binnen en zien de vrouw die ze in het bos zagen. Ze lopen er heen. De mevrouw ziet dat ze naar haar toe komen. "Ah, daar zijn jullie. Ik zocht jullie al!" zei de mevrouw. "Hoezo dan?" vroeg Marlies. "Nou, niemand mag deze legende weten", zei de mevrouw
Pfff, dat is inderdaad echt lastig!
Maar het leest wel makkelijker