Sluiten topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Re: Sluiten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:22

met alle respect; als er geen tijd is voor een 'we zijn ermee bezig' waarom dan wel bokken? Ik open mijn pb-box ook niet op mijn werk omdat ik weet dat de pb's dan naar 'verzonden' gaan. Maar dat zal wel mijn simpele idee zijn...

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:25

Tsja daar heb je enerzijds gelijk in, anderzijds vind ik niet dat net als met al het andere mailverkeer verwacht kan worden dat er per direct een antwoord verzonden kan/gaat worden. Dat is naar mijn idee het voordeel en soms ook nadeel van het mailverkeer t.o.v. telefoon.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:39

Netjes dat je je verontschuldigingen maakt Coby.

Polly schreef:
met alle respect; als er geen tijd is voor een 'we zijn ermee bezig' waarom dan wel bokken? Ik open mijn pb-box ook niet op mijn werk omdat ik weet dat de pb's dan naar 'verzonden' gaan. Maar dat zal wel mijn simpele idee zijn...

Maar,moet iemand zich nu ook nog verantwoorden waarom hij/zij niet meteen antwoord.
Komt er dus op neer dat als iemand jou een mail stuurt, je eigenlijk aan het werk bent maar toch even een blik werpt, je verplicht bent tot antwoorden?
Of in deze situatie de mod. aan het werk is oid en niet even op bokt kan kijken zonder alle pb's of tem's te behandelen? dit zal ook vast niet de enige zijn..
Sorry hoor maar dat vind ik ook wel een beetje te veel gevraagd.

Of lees ik het helemaal verkeerd?
Begrijp overigens de frustratie's van ts ook! :)

Edit- Coby was me voor met het mail gedeelte.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:48

Ik heb zelf dat als ik zie dat er meerdere PB's zijn, ik altijd even kijk wat voor een PB's het zijn. Dan weet ik wat ik later kan verwachten. Soms is het een hoop "geneuzel", gewoon van boktbekenden. Dat kan wachten. Soms zijn het vragen vanuit gebruikers, daar probeer ik dan later even tijd voor te maken. De titel en ook de afzender zegt daarvoor al genoeg. Mobiel beantwoorden gaat niet lukken, maar het maakt wel dat ik weet of ik de laptop toch nog even aanzet in de avond, of het laat voor wat het is voor die dag. En ja, dan kan het dus zijn dat het lijkt alsof in de middag de PB al gelezen is, terwijl ik alleen gezien heb dat een bokker een "niet geneuzel" vraag heeft.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 23:55

Ik kan er prima begrip voor opbrengen dat pbs niet beantwoord worden, zelf bok ik ook regelmatig mobiel.
Maar in deze situatie vind ik het idd erg krom gelopen. Ik heb er niet bij stil gestaan dat hij uit verzonden verdwijnt als je uberhaupt je mailbos opent dus dat is een fout van mij.
Persoonlijk baal ik nog steeds van de situatie, en heb ik moeite begrip op te brengen waarom het zo lang moest duren voor dit topic gesloten kon worden. Normaal gesproken als er kwaad over iemand gesproken word, soms zelfs wel uit eerste hand is het topic binnen no-time gesloten. Imo moet je in deze situatie als mod zelf beslissen de boel te verwijderen en niet eerst gaan overleggen. Dat kost teveel tijd en dat kan gewoon niet tov dit slachthuis. Ik vind dan ook nog steeds dat hier te luchtig mee om gegaan is. Het topic is er nog steeds en is nog steeds te vinden als je zoekt naar ervaringen over dit slachthuis. Het topic had imo naar de mesthoop gemoeten op daarna te beslissen wat te doen.
Als ik eigenaar van dit slachthuis was geweest was ik zeer zeker niet blij geweest met bokt.