Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:49

Als ik m weer heb dan zal ik screenshot maken (had er toevallig vandaag geen last meer van)
Maar k gooi ook dan meteen even de scanner aan :+

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:49

Ik heb hem ook en vind hem indd ook irritant staan :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:50

Bart, wordt er nog serieus nagedacht over een betaald advertentie vrij Bokt? Ik meen me te herinneren dat je in het verleden ooit riep 'Kom maar met een voorstel' maar dat is natuurlijk erg moeilijk aangezien wij totaal geen inzicht hebben in wat een gebruiker mét advertentieweergave gemiddeld oplevert :)

Jilletje

Re: Reclame balk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:53

Nou Bart, ik zou best wel willen betalen voor een bokt zonder reclame :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:53

Nouja, niet iedereen kan dit betalen hé?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 21:54

Ik denk dat als je een betaald bokt maakt, je heel veel leden gaat verliezen

Mirgeenjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:54

Destination schreef:
Ik denk dat als je een betaald bokt maakt, je heel veel leden gaat verliezen

Dat denk ik ook

dancer_

Ik zou ook zeker van bokt afgaan als je moest gaan betalen..

ElineS

Ik zou dat absoluut niet willen. Betalen voor Bokt. Dat is Bokt mij dan net niet waard :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:55

Ik zeg toch niet dat het betaald móét worden? Maar mischien een optie om bokkers voor eeb keuze van een betaald en reclameloos lidmaatschap of een gratis met reclame lidmaatschap

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 21:55

Ik zou ook niet betalen, denk ik

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:56

Ik ook :j ( mits dat niet te gek qua kosten wordt natuurlijk :j )

En t worden dan 2 versies geh, 1 met en 1 zonder reclame als ik t goed begrijp!

BartVB
Eigenaar

Exact :+ Dat was de eerste jaren wel het geval (maar toen nog leuke hobby en hobbies kosten geld :D). De laatste jaren is Bokt.nl gewoon een bedrijf dat winst moet maken. Er zijn idd inkomsten uit advertenties (de banners via http://www.bokt.nl/adverteren/ en de Google banners) en dat is gelukkig voldoende om uit de kosten te komen en ook voldoende voor een salaris voor ondertekende, maar je ziet mij niet in een Audi A5 rondrijden of in een landhuis met paarden in de tuin wonen :+ Maar als dat wel zo was, wat dan nog?

We doen echt ons best om de 'overlast' door banners zo minimaal mogelijk te houden. Een x bedrag betalen om van de banners af te komen is ook iets waar we naar aan het kijken zijn maar dat brengt flink wat administratief gedoe met zich mee. En liefst zouden we dan ook wat meer aanbieden dan alleen bannervrij. Daarnaast lijkt hier niet heel erg veel animo voor te zijn. Heb daar al een paar keer wat over laten vallen met een 'PB als je interesse hebt' en tot nu toe heb ik 3 PBs gehad :+ Maar goed, zijn natuurlijk meer geinteresseerden dan dat, is dus iets dat wel wordt onderzocht.

Betalen voor Bokt is iig niet het plan. Het zou dan betalen worden voor het niet zien van de banners. Dus Bokt blijft dan gratis (maar met banners), zoals het nu is dus. Als je die banners niet wil zien of als je iets bij wil dragen aan Bokt.nl dan betaal je een bedrag per jaar.

Eske_B

O, daarom staat die lege balk tussen mijn berichten daar.
Ik vind het erg vervelend zo tussen eigen berichten.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:58

BartVB schreef:
Exact :+ Dat was de eerste jaren wel het geval (maar toen nog leuke hobby en hobbies kosten geld :D). De laatste jaren is Bokt.nl gewoon een bedrijf dat winst moet maken. Er zijn idd inkomsten uit advertenties (de banners via http://www.bokt.nl/adverteren/ en de Google banners) en dat is gelukkig voldoende om uit de kosten te komen en ook voldoende voor een salaris voor ondertekende, maar je ziet mij niet in een Audi A5 rondrijden of in een landhuis met paarden in de tuin wonen :+ Maar als dat wel zo was, wat dan nog?

We doen echt ons best om de 'overlast' door banners zo minimaal mogelijk te houden. Een x bedrag betalen om van de banners af te komen is ook iets waar we naar aan het kijken zijn maar dat brengt flink wat administratief gedoe met zich mee. En liefst zouden we dan ook wat meer aanbieden dan alleen bannervrij. Daarnaast lijkt hier niet heel erg veel animo voor te zijn. Heb daar al een paar keer wat over laten vallen met een 'PB als je interesse hebt' en tot nu toe heb ik 3 PBs gehad :+ Maar goed, zijn natuurlijk meer geinteresseerden dan dat, is dus iets dat wel wordt onderzocht.

Betalen voor Bokt is iig niet het plan. Het zou dan betalen worden voor het niet zien van de banners. Dus Bokt blijft dan gratis (maar met banners), zoals het nu is dus. Als je die banners niet wil zien of als je iets bij wil dragen aan Bokt.nl dan betaal je een bedrag per jaar.

Alleen denk ik dan dat mensen niet kiezen voor betalen voor het niet zien van de banners, maar er gewoon een ad block op zetten en je daardoor meer inkomsten mis gaat lopen.

Ik zou dat in ieder geval wel op die manier doen, want ik ben een krent en dan heb ik liever wat lege vlakken dan dat het helemaal weg is :)

Ik had geen ad block op Bokt, want ik vond die andere ads soms nog wel leuk en interessant, maar deze is zo irritant dat er een block op staat, waardoor de andere advertenties automatisch ook geblokt worden.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 21:59

ik vind het ook érg irritant zoals hij nu staat.

edit; ik ga ook kijken voor zo ad block, had ik nog nooit van gehoord eigenlijk :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:01

Maar waarom heb ik m dan niet?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 22:01

BartVB schreef:
Het is geen foutje, het is een test met banners op die positie. Er draaien op dit moment 3 verschillende varianten die ieder aan 10% van de gebruikers wordt getoond. We gaan kijken of deze banners goed presteren en, als dat het geval is, welke het het beste doet. Als ze allemaal slecht bekeken/aangeklikt worden dan zijn ze over een paar dagen weer weg :)

Daarom heb je hem niet dancer_

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:02

Dus iedereen, niet klikken! Dan gaan ze weer weg *\o/*
Laatst bijgewerkt door ElineS op 25-11-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaVB

Ik denk niet dat het realistisch is om een reclamevrije bokt te eisen, want er is nou eenmaal geld nodig om de site draaiende te houden. Op geen een website kan ik meer normaal filmpjes bekijken zonder dat ik minstens 10 seconden naar een nutteloos filmpje moet kijken. Wat ik wel vind, is dat het gebruikersgemak er niet op achteruit moet gaan. Ik denk dat het gewoon veel puzzelen is wat wel kan, en wat niet kan. En mochten er veel gebruikers er mee gaan kappen, nou have fun en start een actiegroep op, maar helaas is het nou eenmaal zo dat anno 2012 alles om geld draait. :D

Persoonlijk kijk ik er wel makkelijk overheen, al vind ik de banner waar we het hier over hebben ook wel hinderlijk.
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 25-11-12 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

dancer_

Ahh okee, overheen gelezen. Gelukkig dat ik m niet heb :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:03

Ik vind een ad block best wel egoistisch :o

Wel lekker bokken maar niet willen helpen bokt in de lucht te houden :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:04

Ow, dat wil ik wel hoor, daarom dat ik eerder er ook geen ad block op had, maar als mijn eigen gemak achteruit gaat, dan ga ik er zeker wel tegenin.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 22:05

Wat is er egoïstisch aan als je een heel vervelende balk laat verdwijnen? Als bokt zijnde zou ik me dan achter de oren krabben waarom zoveel mensen ineens Ad block gaan gebruiken.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:05

Ik ben best bereid een financiële bijdrage te leveren voor een reclame vrije Bokt. Reclame onder of boven vind ik OK. Maar tussen mijn "eigen" berichten. :=