Verplaatst topic "hoe moet deze som"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:58

ElineS schreef:
Topics of berichten op Bokt verwijderen is een crime. Dat is heel moeilijk voor elkaar te krijgen, behalve als het iets is dat negatief voor Bokt uitpakt, dan is het verwijderen van zo'n topic ineens heel makkelijk... Normaal word zo'n topic gewoon op slot gezet, maar nu is die verdwenen.. Rara, waarom zou dat zijn..

Offtopic: Gewoonlijk interesseert het me echt totaal niks, maar de laatste tijd valt het me toch wel op dat flink veel topics op slot gaan en daarna ineens 'verdwijnen'. En ik moet toegeven, daar irriteer ik me mateloos aan.. Oke beleid, is beleid. Maar er wordt naar mijn idee toch veelal met 1 maat gemeten.. (mods, dit is geen laster, dit heb ik ook aangegeven in jullie bokt enquete, misschien een puntje om aan te werken?)

Ontopic: Betreffende topic niet gezien, dus kan hier ook niets over zeggen..

Jaime_

Re: Verplaatst topic "hoe moet deze som"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:20

Ah ik las dat topic inderdaad ook, en verbaasde me eerlijk gezegd ook over het niveau van het MBO onderwijs. Maar dat is niets ten nadele tegen TS hoor. Het verbaasde me gewoon omdat ik dit in de rekenmap kreeg op de basisschool..

Achja ik vind bokt een leuk tijdverdrijf, maar je moet bokt niet al te serieus nemen en de helft van de adviezen met een korreltje zout nemen, onder "professionals" wordt altijd heel lacherig en kleinerend gedaan over bokt.. en dat is vast niet voor niets. Maar hee, wij hebben een leuk tijdverdrijf en bart leuke inkomsten en een paar "slaafjes" die zijn regels controleren en naleven en soms in eigen belang invulling geven aan die regels waar nodig. Mods worden ook maar "gebruikt" ze verdienen niets en doen hun best. Zolang ze er ook nog eens plezier in hebben is dat helemaal mooi :) (No offence, ennn ik zeg "gebruikt" niet "misbruikt" voor mijn post verkeerd wordt geïnterpreteerd)

Ik heb al lang geleden besloten om mij er niet meer druk om te maken, net twee maten meten gebeurt hier toch wel, of je nu hoog of laag springt.

Grappige is dat bokt eigenlijk een discussieforum (bestaat uit digitale publieke discussiepagina's op het wereldwijde web) is. Maar er nog nauwelijks fatsoenlijk gediscussieerd kan worden. Je kan hier best discussiëren maar alleen met je rug tegen de muur.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:13

Jammer dat er geen verklaring is gekomen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:16

Als ik vanmiddag thuis ben ga ik er nog een keer achteraan.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:32

Desiree_1993 schreef:
Als ik vanmiddag thuis ben ga ik er nog een keer achteraan.

Oke top!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:57

Ik ben de boosdoener geweest. Ik had het topic gesloten omdat het een huiswerktopic was en heb hem toen per abuis verhuisd naar de mesthoop. Mijn excuses hiervoor.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:05

.