Ow, dat heb ik dan verkeerd ingevuld. ik heb ook mijn havo niet afgemaakt maar wel MBO gedaan en ook HBO niveau particulier. maar heb basisonderwijs ingevuld... sorry!
UMayDream
Geplaatst: 20-11-12 23:03
Froukje1993 schreef:
UMayDream schreef:
'Wat is je hoogst gevolgde opleiding?' Ik heb de havo niet afgemaakt en ben nu met mbo bezig, kan ik dan mbo invullen of word het dan basisonderwijs?
Ik heb 'm ook ingevuld. Wel stom trouwens dat je paar 1 poster mag per adres.. voor mij maakt het niet zoveel uit maar ik weet dat er heel veel boktzusjes zijn..
En in de enquete heb ik natuurlijk ook even gestreden voor de splitsing op de grondwerkfora kan namelijk niet wachten tot die er komt!!
Muppett: de link staat in de openingspost (de tekst: poster op A3-formaat) Nayomie: Dat is afhankelijk van hoe veel mensen hem invullen. Waarschijnlijk zo rond de eerste, tweede week van december.
Slimmerik/Stef: Ja, de enquête wordt later ook op VN en door een melding bovenaan in beeld onder de aandacht gebracht. Maar om nog de mogelijkheid te hebben om kleine dingetjes (zoals op de vorige pagina) nog uit de lijst te halen, is het eerst enkel op FZ gepost.
Ik heb hem ingevuld. Wordt er wat mee gedaan dadelijk ook met de uitslag?
Alleen bij de optie hoeveel paarden heb je kan ik onze optie niet kwijt. 1 eigen 1 lease en ik kan daar maar 1 invullen. En ik had ruzie op ipad met de cijferlijst. Na 4 pogingen kreeg ik balkje twee pas aangeklikt.
Misschien een domme vraag, maar bij de vraag waar staat je paard/paarden gestalt? Kan je hier ook op reageren als je geen eigen paard hebt maar wel een verzorgpaard?
rOcky_lofz
Geplaatst: 22-11-12 10:10
Charmaiineee schreef:
Misschien een domme vraag, maar bij de vraag waar staat je paard/paarden gestalt? Kan je hier ook op reageren als je geen eigen paard hebt maar wel een verzorgpaard?
Bij 'hoe ben je met paarden bezig' mist de optie als vrijwilliger (/overig): ik weet niet hoeveel mensen er op bokt zitten die uitsluitend vrijwilliger zijn, maar ik weet wel dat veel van onze vrijwilligers niet (meer) rijden, en wel elke week met paarden bezig zijn.
Kentaro
Geplaatst: 22-11-12 16:36
Heb hem ook ingevuld! (inderdaad bij hoeveel paarden heb je, miste ik ook de optie voor verzorgpaard/pony )