Nog geen 25 nuttige berichten geplaatst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Re: Nog geen 25 nuttige berichten geplaatst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 01:53

Ik zit geloof ik op 20 nuttige berichten, dus ik ben er bijna. (Zo schokkend hè, de rest is dus slap paardgerelateerd gepraat. :P) Probleempje is dat ik behalve een beginnende Bokker ook een beginnende ruiter ben, en dus niet heel veel kan helpen bij andermans paardproblemen. Zo loopt het aantal nuttige posts niet op. (Behalve in de topics die ik zelf start om geholpen te worden.)

Maar nu we het er toch over hebben: zou het niet beter zijn als die leven-zonder-paardentopics gewoon niet leesbaar waren voor newbies? Ik snap dat niet Jan en alleman daaraan moet kunnen meedoen, maar ik vind het persoonlijk nogal frustrerend om ze dan wél te kunnen lezen. Denk dan toch echt wel eens: "Ja hallo, ik weet hier ook wel wat vanaf!"

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 02:04

mika11 schreef:
Ok, dus alsnog 4000 onnuttige berichten :D
Nou ja, die verhouding klopt waarschijnlijk ook wel beter.

11437 om precies te zijn :P

Bimiap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 02:05

Waar kan je dan zien of je bericht nuttig was? Jij (musiqolog) hebt het over 20 nuttige berichten, terwijl er onder je avatar staat 63.... ik zit nog op 17 berichten en vraag me echt af hoeveel er nuttig zijn...
Goh, wat een stom woord.... nuttig.....
Ik snap de hele toestand van spam ed wel waardoor ze eerst willen "checken" of je wel echt bent en geen spammer, maar 25 nuttige posts.... wat is nuttig en wat niet? en wie bepaald dat?....

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 02:11

Bimiap schreef:
Goh, wat een stom woord.... nuttig.....
Ik snap de hele toestand van spam ed wel waardoor ze eerst willen "checken" of je wel echt bent en geen spammer, maar 25 nuttige posts.... wat is nuttig en wat niet? en wie bepaald dat?....

Ik dacht dat het ging om berichten in de informatieve forumdelen. Dus posts over problemen met paardrijden/verzorgen/omgang, het hoe en wat van verschillende takken van sport, een zoektocht naar een geschikte dekhengst of merrie voor die-en-die foklijn, etc. Daar tegenover staan dan de verschillende nieuwsberichten en de categorie "kantine" (aardigheden als "waarom ben jij nu niet bij je paard").

Moderatoren en andere "kaderleden", tik me maar op de vingers als ik ernaast zit.

Bimiap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 02:35

heb weer eens rondgesnuffeld en gelezen en dit pluk ik uit de help:

Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paardgerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden. Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.

kortom, blijf op het tablad "informatief" tot je dan hier 25 berichten hebt gepost.....

Dus deze telt weer niet mee....

Thetrue

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:36

Uh ik snap bokt dus ook nog niet helemaal, en ben meer een stille meelezer. Ik weet dat dit topic al een beetje oud is maar ik weet anders niet waar ik moet reageren. Want uh, ik wil dus ook ergens iets plaatsen maar dan heb ik 25 nuttige posten nodig. MAAR ik heb eigenlijk nog helemaal niet genoeg ervaring om nuttige berichten te plaatsen.... -O- Dus.. wat moet ik doen? |(

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:39

Ik dacht ook al dat ik er 25 had.... niet dus....
Nog 6 nodig...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:06

Dit topic is wel heel erg oud. Ik tem even. :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:27

En daarom ook een slotje. :)