Pijnpunt? Nee hoor. Ben gewoon benieuwd naar de reden waarom het topic verwijderd is.
Daarnaast gaat het ook om het anonimiseren (of deactiveren volgens betreffende ts) van accounts. Hier was ik ook benieuwd naar. Niet dat ik nu echt per se anoniem wil worden, maar stel dat die mogelijkheid er is zou ik er misschien wel gebruik van willen maken.
Hoe anoniem wil je zijn? Je hebt geen enkele info in je profiel staan, nog niet eens of je man of vrouw bent, het enige wat we van jou weten is dat je jezelf peppertree noemt. Je bent zo anoniem als je zelf wilt hoor.
Dat zeg ik toch niet? Dat ik dat wil zijn? Dat de mogelijkheid bestaat wist ik alleen niet.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel graag zouden willen.
Cassidy
Geplaatst: 13-11-12 23:15
En als je echt wilt, is je usernaam te veranderen in "Gast" met een nummer. Je berichten worden niet verwijdert, dus als je teveel persoonlijke info prijsgeeft, ben je alsnog te traceren. Beste oplossing is echt gewoon niet te bokken. Of bij ieder bericht uitkijken of dingen niet tegen je gebruikt kunnen gaan worden, als we 10 jaar verder zijn....
Mits toegestaan na uitgebreid overleg en onderzoek. Maar dan dien je wel bewust te zijn van wat je erna op bokt plaatst. Kom je in de problemen doordat je te veel persoonlijke info geeft, krijg je uiteindelijk de mogelijkheid op nieuw te beginnen en ga je gerust weer zo verder, dan heeft het hele gebeuren geen zin gehad.
Zonder te veel in de details te treden denk ik dat het topic verwijderd is omdat de beperkingen voor ts nog niet helemaal duidelijk waren.
ThePast03
Geplaatst: 14-11-12 00:00
Het topic is na overleg weer teruggeplaatst, voor de rest heeft Rianne op de gestelde vragen al antwoord gegeven. Op het moment dat je echt niet meer verder kunt of wilt onder je huidige account, kun je altijd contact opnemen met support@bokt.nl. Nog wel een korte aanvulling op Cassidy: persoonlijke informatie zal op verzoek wel verwijderd worden. Stel dat je in het verleden een keer je hele naam op Bokt genoemd heb in bijvoorbeeld een uitslagentopic, dan is het geen probleem om dat te verwijderen. En datzelfde geldt als je volledige naam in 50 topics staat, ook dan kan dat op verzoek van Bokt gehaald worden.