"zoals jullie misschien wel weten"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 11:28

UMayDream schreef:
ofzo. Kijk, als ik het zou zien staan bij TiSento, Fewie, Takoda, Rebel, Neveah Ddu, Llevado, oid snap ik het wel omdat dat de wat bekendere 'boktpaarden' zijn.

Haha, zo zie je maar dat wat bekend is voor jou dat dat niet voor heel bokt telt. Alleen Llevado doet een klein belletje rinkelen, al kan ik er helemaal langs zitten.
Bekende boktpaarden zijn voor mij die van de bokker in Tunesië, Fortune Cookie en Varnoldi.

Miracle_

Re: "zoals jullie misschien wel weten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 11:40

Voor mij zijn bekende bokt paarden Nibbit, Shilas, Charlie Brown, Banshee.. :P

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 11:44

Het is net wat je bekend vindt.
Ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Heb liever dat de mensen in rl weten en leuk vinden wat ik allemaal met Tommie beleef dan op Bokt. Dan post ik ook weinig foto's maar als ik een topic open zijn reacties natuurlijk leuk.
Volgens mij heb ik nog nooit geopend met DE zin :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 11:54

Miracle_ schreef:
Voor mij zijn bekende bokt paarden Nibbit, Shilas, Charlie Brown, Banshee.. :P

Hier ook :D

Ik ga er nooit van uit dat iemand mijn bericht heeft gelezen en dan ook nog eens onthouden heeft, zal het niet zo snel plaatsen :P

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:19

Ik heb wel eens als ik een foto topic van mijn Fortune Cookie plaats dat ik er wat gegevens van haar bij zet en dan zet ik er wel eens bij: Voor de mensen die Cookie niet kennen ;)
Verder erger ik me er niet zo aan, kan me voorstellen dat als je paard altijd veel reacties krijgt je er zoiets bij zet ;)

Over bekendheid op Bokt ligt het er denk ik maar net aan in welke forums je zit, ik zit veel in Entertainment en de foto topics (ITP, RITP, HAW, hier kijk ik vooral, post hier niet zoveel ) Dus de mensen bij Entertainment kennen mij misschien wel, in ITP plaats ik ook regelmatig en topic van mijn paardje ;)

Gini schreef:
UMayDream schreef:
ofzo. Kijk, als ik het zou zien staan bij TiSento, Fewie, Takoda, Rebel, Neveah Ddu, Llevado, oid snap ik het wel omdat dat de wat bekendere 'boktpaarden' zijn.

Haha, zo zie je maar dat wat bekend is voor jou dat dat niet voor heel bokt telt. Alleen Llevado doet een klein belletje rinkelen, al kan ik er helemaal langs zitten.
Bekende boktpaarden zijn voor mij die van de bokker in Tunesië, Fortune Cookie en Varnoldi.

:D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:31

Sommige boktpaarden ken ik wel bij naam, maar dan heb ik weer het probleem dat ik geen idee heb wie de eigenaar ook weer was :+ . Of omgekeerd, ik ken een naam en weet niet welke paarden ze heeft. En als iemand ook nog eens van naam en avatar verandert volg ik helemaal niet meer. Ik weet zelfs zelden nog tegen wie ik wanneer gediscussieerd heb, je moet al echt in de negatieve of positieve zin zijn opgevallen dan.

Jàren geleden kon ik dat wel. Toen kon ik van heel veel bokkers zeggen welke paarden ze hadden, wat ze ermee deden, wat er gebeurde, in welk topic ik ze was tegen gekomen...maar nu echt niet meer. Er zijn ook zoveel foraonderverdelingen en niet iedereen zit in dezelfde. Als iemand voornamelijk zit in bv de grondwerk en grondwerkfoto fora dan zal die persoon daar wel bekend zijn, maar iemand die er nooit kijkt kent ze niet.

Dus nee, ik "weet" vaak ook van niks :D . Het is wel vervelend als er dan een verhaal komt dat je alleen maar kan snappen als je de voorgeschiedenis kent.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:36

Ja ik herken dit ook wel, goed voorbeeld vind ik dat Facebookveulen Rebel (die is nu inmiddels wel wat bekender als gouden hengstveulen van dit jaar) daar stond in de titel "Mijn beroemde Facebook veulen" en ik had echt zoiets van watte? :') Verder moet ik zeggen dat de meeste namen hier me wel bekend voorkomen (maar lang niet allemaal) :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 23:13

Ik zeg altijd 'voor degene die ... nog niet kennen'.

Verder zijn de bekende boktpaarden voor jullie voor mij weer onbekend. Alleen Neveah Ddu ken ik dan als gouden boktveulen..