Bokt aan de illegale praktijken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:27

Misschien de cache even legen/ cookies verwijderen... En evt. virusscanner extra rondje laten draaien je weet maar nooit he.

Maar dat bokt hiermee te maken heeft lijkt me heel, heel, heel sterk.

Amaris

Anc schreef:
Lijkt me duidelijk een fout op de pc van HP waar Bart en Bokt niks aan kunnen doen.

Moet zeggen dat ik het behoorlijk onbeschoft vind van HP om bart gelijk zo'n e-mail te sturen en dit topic te te laten openen met de insinuatie dat bokt pc's hackt en aan de illegale praktijken is...

Nou, zeg dat...

'onaccepteerbaar' :')
leuk woord ook

SteffiiY

Het kan zijn dat HP contact heeft gehad met de mail van Bart, en dat hij die in de cookie onthouden heeft.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:28

Even contact opgenomen, Bart zit op dit moment in een restaurant, als hij terug is zal Holypope als schrijver van de mails verdere reactie krijgen, al verwacht ik dat Bart inhoudelijk weinig kan betekenen. 'Bokt' kan er op geen enkele manier voor zorgen dat zo'n melding verschijnt, en het is lastig om vanaf de andere kant van het land te bepalen wat er mis gaat op een individuele pc. Ik zal hem ook vragen om hier nog even in het topic te reageren.

Voor nu sluit ik dit topic. Forumzaken is voor vragen over het forum van bezoekers en gebruikers van de site. Op het moment dat een gebande gebruiker een probleem heeft staat de mail altijd open, maar in dit geval is het antwoord gewoon heel simpel:
- Bokt heeft geen enkele incentive om gebande gebruikers te volgen. Het doel van een ban is om iemand van Bokt te weren die de regels hier heeft overtreden, daarna is er gedurende de ban geen connectie
- De Boktservers zijn op geen enkele manier verbonden met Facebook
- Wij hebben privacy en security in hoog vaandel staan. Natuurlijk zijn wij (net als andere sites, de overheid, FBI daarin niet onfeilbaar). Maar het hacken van computers van gebruikers (geband of niet) is een misdrijf, iets waar wij ons prive en zakelijk nooit toe zullen verlagen.

BartVB
Eigenaar

Re: Bokt aan de illegale praktijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:48

Ah, gisteren die mail gezien en beantwoord maar had aangenomen dat het van een GeenStijl bezoeker ( http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... topic.html ) was :)

Maar geen idee waardoor dit veroorzaakt wordt. Ik heb maar een halve foutmelding doorgekregen, heb geen idee wat hij precies heeft gedaan. Bokt.nl gebruikt (intern) wel een proxyserver voor boktimg.nl maar echt geen idee hoe dat op Facebook kan verschijnen. Voor zover ik weet moet je plaatjes uploaden naar Facebook zelf om ze daar zichtbaar te maken dus de kans dat boktimg.nl iets op een Facebook pagina plaatst lijkt me klein?

Zonder meer info kan ik hier weinig nuttigs over zeggen. Als ik moet gokken, dan gok ik op een tijdelijke fout van zijn browser. Het is echt een heel erg onlogische foutmelding. Die reqs.php is een bestand van Facebook maar geen idee waarom dat opgevraagd zou worden bij Bokt en als dat wel gebeurt dan krijg je normaalgesproken gewoon een 'Not Found' melding. Ik heb er dus nog niet echt een verklaring voor, het is iig geen kwade opzet oid :)