Jolliegirl schreef:Ook ik vind het echt zwaar zwaar triest hoe er geschreven word.. jemig..hoe durft ze...
Nogmaals. De tekst is van een columnist van Metro.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:verography schreef:De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.
Luuk heeft de column geschreven. En voor alsnog lijken mederwerkers (nja, 1tje, een oud klasgenoot van mij) ermee in de nopjes te zijn dat het zo goed besproken en gelezen wordt.
verography schreef:LecyTinker schreef:Ik denk dat je het topic een beetje op een verkeerde manier hebt geopend.. deze column gaat geheel niet over Tim, maar over een bekrompen colmnist die duidelijk thuis veel te weinig te zeggen heeft en haar column gebruikt om onzin te spuien... een duidelijk tekort heeft aan onderwijs, want haar stelling zijn allemaal bekrompen!
Hoop dat het andere topic weer open kan als je het een beetje bijschaaft, want ik denk dat het zeker een interesant onderwerp is om over te praten.
De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.
Of het is een sarcastisme manier om duidelijk te maken dat de bekrompenheid in gelovige gemeenschappen tegenover homo's werkelijk waar onbegrijpelijk is.
Jusi schreef:Én het is te walgelijk voor woorden om dit artikel überhaupt te schrijven, én de beste man heeft er nu voor gezorgd dat mensen direct een associatie hebben bij de vrouw onder wiens naam hij het heeft gepubliceerd.
Wat een nare actie zeg.
Winged schreef:verography schreef:De column kan 2 kanten op gaan. Of Luuk heeft inderdaad de column van die vrouw gekopieerd.
Luuk heeft de column geschreven. En voor alsnog lijken mederwerkers (nja, 1tje, een oud klasgenoot van mij) ermee in de nopjes te zijn dat het zo goed besproken en gelezen wordt.
Amaris schreef:ik had eigenlijk via 'email/tip de editors' onder de column een mailtje klaar naar de redactie.
toch maar niet gestuurd. Maar misschien moeten we met zijn allen WEL iets sturen.
Jusi schreef:Hhilde schreef:Ho, ho, ho. Luuk schrijft dit uit naam van mevrouwtje twee-moeders-kunnen-geen-zoon-opvoeden. Deze mevrouw heeft daadwerkelijk dit soort waanbeelden (iets overdreven in dit stuk, maar zeker passend in haar denkbeeld). Pas is ze in een pittige discussie met mevrouw Barend geweest over homoseksualiteit. Ik weet dat Luuk dit heeft geschreven, maar mij zou het niets verbazen als zij het hier compleet mee eens is. Eng soort van geloven, mevrouw de katholiek
Dat zal best zijn insteek zijn, maar het is gewoon not done om dit te doen over de rug van een jongen die net zelfmoord heeft gepleegd.
Mjetterd schreef:Amaris schreef:ik had eigenlijk via 'email/tip de editors' onder de column een mailtje klaar naar de redactie.
toch maar niet gestuurd. Maar misschien moeten we met zijn allen WEL iets sturen.
Ik denk dat het hartstikke goed is om te laten weten dat de lezers het niet eens zijn met dit soort respectloze columns.
Jusi schreef:Hhilde schreef:Ho, ho, ho. Luuk schrijft dit uit naam van mevrouwtje twee-moeders-kunnen-geen-zoon-opvoeden. Deze mevrouw heeft daadwerkelijk dit soort waanbeelden (iets overdreven in dit stuk, maar zeker passend in haar denkbeeld). Pas is ze in een pittige discussie met mevrouw Barend geweest over homoseksualiteit. Ik weet dat Luuk dit heeft geschreven, maar mij zou het niets verbazen als zij het hier compleet mee eens is. Eng soort van geloven, mevrouw de katholiek
Dat zal best zijn insteek zijn, maar het is gewoon not done om dit te doen over de rug van een jongen die net zelfmoord heeft gepleegd.