Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShauniBef schreef:Miracle_ schreef:Dat noem ik eerder kinderachtig
Ik ben ook wel eens weggekeken uit HK's.. Maar daar wil ik dan ook vooral niet meer mee praten
En daarom Serena, ben ik ook uit 2 HK's weggegaan. Als je niet normaal kan doen, dan niet
Ik heb nog een leuke HK voor jou hoor![]()
JoopC schreef:Leer hier btw ook wel wat van.
BaileyMix schreef:Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd wordenNet of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende
judith370 schreef:Regels zijn regels, een ledenstop zou niet fair zijn. Dan kan niemand er meer tussen komen..
Waarom huiveren sommige mensen zo van nieuwelingen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd
KirstenVosje schreef:judith370 schreef:Regels zijn regels, een ledenstop zou niet fair zijn. Dan kan niemand er meer tussen komen..
Waarom huiveren sommige mensen zo van nieuwelingen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Maar als je op een gegeven moment met bijna 30 mensen in 1 topic zit en de pagina's er per uur doorvliegen is het gewoon NIET leuk meer. Dan heb je ook nog de 1 dagsvliegen, de anti bijlezers, de egoposters, and go on. We hebben inmiddels al heel wat leden doorgewerkt die binnen een week weer weg waren en dat is echt niet leuk. We hebben er overigens wel met modjes over gepraat en die waren er niet erg fel op dat we ledenstop hadden, overigens wel eens een waarschuwing gekregen, maar nooit echt meer.
BaileyMix schreef:Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd wordenNet of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende