Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:26

Willen we dat wel :P

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:26

Ik ben eens in het des betreffende topic gaan kijken. Gaat het om deze: [JHK] Hop, Hop, Hop ook dit topic komt aan de top <3 #2

Sorry dames, maar dat zakt mijn broek echt vanaf. Wat een buitengewoon onbeschofte manier om op iemand te reageren die zich komt melden.

Ts: Gewoon verder kijken naar een ander leuk HK topic, want in zulke topics moet je niet willen zitten.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:27

Ik vind het altijd wel best dat er nieuwen bij komen, maar het punt is dat ik niet zo snel een klik heb met diegene.
Ik heb het zelf ervaren, van allebei de kanten, en ben blij dat ik nu 2 super topics heb gevonden, waarin ik vanaf het begin mee praat

Miracle_

ShauniBef schreef:
Miracle_ schreef:
Dat noem ik eerder kinderachtig :')

Ik ben ook wel eens weggekeken uit HK's.. Maar daar wil ik dan ook vooral niet meer mee praten :n

En daarom Serena, ben ik ook uit 2 HK's weggegaan :') . Als je niet normaal kan doen, dan niet :')

Ik heb nog een leuke HK voor jou hoor <<) :*

LINKIE! <3

JoopC schreef:
Leer hier btw ook wel wat van. ;)

Wat? Dat cyberpesten triest is? Dat mag ik hopen ja. Bah bah, wat een kinderachtig gedoe.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

MelanieB

BaileyMix schreef:
Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd worden := Net of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende -O-

Het is idd echt erg... Vind het niet kunnen en mag flink ingegrepen worden, op meerdere reacties en leden die zo doen, brr. :n
Alles kan netjes via pb worden uitgepraat ipv zo in het topic schreeuwen, gruwelijke hekel aan, kinderachtig gedoe is het.

Fellow

judith370 schreef:
Regels zijn regels, een ledenstop zou niet fair zijn. Dan kan niemand er meer tussen komen..
Waarom huiveren sommige mensen zo van nieuwelingen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd :')

Maar als je op een gegeven moment met bijna 30 mensen in 1 topic zit en de pagina's er per uur doorvliegen is het gewoon NIET leuk meer. Dan heb je ook nog de 1 dagsvliegen, de anti bijlezers, de egoposters, and go on. We hebben inmiddels al heel wat leden doorgewerkt die binnen een week weer weg waren en dat is echt niet leuk. We hebben er overigens wel met modjes over gepraat en die waren er niet erg fel op dat we ledenstop hadden, overigens wel eens een waarschuwing gekregen, maar nooit echt meer.
Zijn genoeg topics waar wel nog leden 'nodig' zijn.
Laatst bijgewerkt door Fellow op 23-10-12 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:28

Hoop dat er nog een staartje aan komt voor de mensen in dat topic. Wat zielig zeg, als je zo op elkaar bent, start je eigen forum of msn groeps gesprek. Triest hoor! Mensen buiten sluiten gebeurt zelfs op bokt.. Beetje jammer op een openbaar forum waar IEDEREEN welkom is.

Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat je in die huiskamer niet eens WILT komen :) ! Genoeg andere leuke topics met wel leuke mensen gelukkig!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:28

KirstenVosje schreef:
judith370 schreef:
Regels zijn regels, een ledenstop zou niet fair zijn. Dan kan niemand er meer tussen komen..
Waarom huiveren sommige mensen zo van nieuwelingen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd :')

Maar als je op een gegeven moment met bijna 30 mensen in 1 topic zit en de pagina's er per uur doorvliegen is het gewoon NIET leuk meer. Dan heb je ook nog de 1 dagsvliegen, de anti bijlezers, de egoposters, and go on. We hebben inmiddels al heel wat leden doorgewerkt die binnen een week weer weg waren en dat is echt niet leuk. We hebben er overigens wel met modjes over gepraat en die waren er niet erg fel op dat we ledenstop hadden, overigens wel eens een waarschuwing gekregen, maar nooit echt meer.

Als het je te veel word, ga er dan uit.
Leden weigeren is gewoon not-done en hoort gewoon niet, punt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:29

Tja, dat is bokt gewoon, je bent met veel mensen en daar heb je maar mee te dealen!

ShauniBef

BeeMed

BaileyMix schreef:
Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd worden := Net of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende -O-

ik mag toch idd hopen dat sommige dames een officiele waarschuwing gaan krijgen, want zulk soort gedrag kan echt niet door de beugel

Miracle_

Ik mag hopen dat je getemt hebt TS, of SaSalover.. Anders voel ik me geroepen.. :') O:)

Wat een taal voor een 14jarige..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:30

Wow, ik kan wel zeggen dat ik rond die leeftijd zit. Maar ik voel me spontaan heel volwassen :=

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:31

of zullen we ons ook allemaal even gaan melden :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:31

Zullen wij dan maar een eigen "IEDEREEN IS WELKOM"- HK opstarten <<)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:32

ShauniBef schreef:
Ik schrik hier best wel van, meisjes zijn een jaar of 14 :=

Tegenwoordig is het leuk gesteld met de jeugd...
Lekker dit cyberpesten... kan iemand echt aan onderdoorgaan...

Haha Sereen, ja idd, neem aan dat iemand al wel getemt heeft?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:32

knuffeldier schreef:
of zullen we ons ook allemaal even gaan melden :D

:)) Dát zou mooi zijn en een hoop 'gvd'-s opleveren

MelanieB

Re: Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:33

In zo'n topic zou ik niet eens wíllen zijn.. :n

Ojajoh

TS, daar moet je niet willen zitten..........wat een gespuis...alleen die taal al

Merell123

Ik heb daar getemd.. En vind dat dit hard moet worden aangepakt! Kom op zeg, dit valt toch zeker wel onder cyberpesten, en als je dit hard afstraft voorkom je misschien erger. Go bokt!!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:34

Jeetje... Lekker makkelijk, iemand keihard de grond in trappen en dan met het slappe excuus komen dat je problemen hebt/niet goed in je vel zit en het niet persoonlijk opgevat moet worden :?

Celiien

Allemachtig, zit het ff na te lezen en die meisjes mogen echt wel een dikke skup onder de kont en een ban voor een paar weken zeg := allemachtig, dit kan toch niet :n

Sieltjuh

Ik schrik ook van dat topic, zo eens vluchtig doorgelezen en mn mond viel gewoon even open.

En dan dr excuses aanbieden, omdat ze "de pisang" is en voor "aap staat" in een ander topic. Misschien eerst eens nadenken, voordat je dat soort reacties schrijft. Erg kinderachtig en niet alleen van JoopC, maar ook de andere meiden uit dat topic dat zo reageren :n

ShauniBef

Temmen omdat TS daar binnenkomt? Laat ze maar een week lang de boktregels lezen :)) hahaha :') ..

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:35

Oh mijn god, wat een slecht leven moet die JoopC hebben om op zoiets zo idioot te reageren := dat kind is ziek
En dan nog excuses daarvoor durven gebruiken _O-

Man, daar wil je idd niet bijhoren