Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De link was in het Duits en ik snapte er niet zoveel van, daarna drukdrukdruk en toen helemaal vergeten en m'n complete inbox gedeletet (zat 100% vol).
phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook

Shirley schreef:phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook
Zo ben ik ook opgevoed ... wij zeggen ook altijd "alsjeblieft" , "kijk eens" of "voor jou" en verwachten dan ook wel een "dankje" terug, al is het maar bij het neerzetten van een kopje thee
Vind dat gewoon horen, doe het buiten de deur dan ook automatisch !
Gelukkig ben ik heropgevoed
en jij komt er ook wel met zo'n leermeester
. Als ik iemand een kopje thee geef hoef ik geen dankjewel. Terwijl ik het zelf wel altijd zeg..
phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook
Raponsje, ik heb je volgens mij ook geen bedankje gestuurd voor je laatste pb'tjeDe link was in het Duits en ik snapte er niet zoveel van, daarna drukdrukdruk en toen helemaal vergeten en m'n complete inbox gedeletet (zat 100% vol).
Dus alsnog: bedankt voor je link en het spijt me dat ik nooit meer wat heb laten horen.
Zonde van je tijd en energie russel schreef:Bokkers? Nee hoor, is de tendens, bel maar eens willekeurig bedrijf, je wordt nog net niet of erger juist wel afgeblaft, terugbellen? Nee hoor, ze vragen je doodleuk ZELF terug te bellen, scheelt hun ook weer. Service en fatsoen is niet meer van deze tijd...
Dat ligt wel een beetje aan het bedrijf. Maar idd ze willen zoveel mogelijk dat je alles zelf doet. Als je naar CZ belt moet het via de website, als je via de website een bericht stuurt via een zeer knullig invullformulier, krijg je alsnog het verzoek om via mijncz (even aanmelden zo gepiept..) het te doen. Onder het mom handig en snel voor jou, maar waar het werkelijk omdraaid is minder arbeidskosten voor hen. Jammergenoeg zie ik daar dan weer niks van terug