Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook
Shirley schreef:phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook
Zo ben ik ook opgevoed ... wij zeggen ook altijd "alsjeblieft" , "kijk eens" of "voor jou" en verwachten dan ook wel een "dankje" terug, al is het maar bij het neerzetten van een kopje thee
Vind dat gewoon horen, doe het buiten de deur dan ook automatisch !
phormicola schreef:Engelstaligen zijn zeker een stuk beleefder dan Nederlanders. M'n eigen man bedankt me constant voor alles wat ik voor 'm doe, in het begin vond ik dat echt heel erg vreemd, nu doe ik het zelf ook
Raponsje, ik heb je volgens mij ook geen bedankje gestuurd voor je laatste pb'tjeDe link was in het Duits en ik snapte er niet zoveel van, daarna drukdrukdruk en toen helemaal vergeten en m'n complete inbox gedeletet (zat 100% vol).
Dus alsnog: bedankt voor je link en het spijt me dat ik nooit meer wat heb laten horen.
russel schreef:Bokkers? Nee hoor, is de tendens, bel maar eens willekeurig bedrijf, je wordt nog net niet of erger juist wel afgeblaft, terugbellen? Nee hoor, ze vragen je doodleuk ZELF terug te bellen, scheelt hun ook weer. Service en fatsoen is niet meer van deze tijd...