Vaag verhaal zeg. Ik heb paar daagjes terug Slimmerik een PB gestuurd met soortgelijke vraag,zij heeft nl. mijn ava gemaakt. Die heeft steeds stil gestaan tot een paar dagen terug,toen bewoog hij ineens weer.Op de smillies moet ik eens gaan letten,daarbij is het me nog niet opgevallen eigenlijk. Misschien dat Bart het antwoord en de oplossing weet.
Ik heb er laatst ook last van gehad. Maar een keer refreshen was de truc. Ik zag opeens een blije smiley zonder ogen en ik vond m al behoorlijk 'apart', maar dat bleek de te zijn.
Ik heb IE en ook bij mij staan ze stil. Enkel de smileys in de OP en in het OS bewegen maar in de reacties verder staan ze op de meest vreemde manieren stil.
S_uus
Bij mij staan ze (meestal) stil sinds een weekje ofzo? Best wel irritant, F5 helpt helaas niet. Als ik met mijn 'scroll' op de smiley drukt beweegt hij weer even..
S_uus
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-12 17:29
Oh jou stond stil maar besloot toch te bewegen...
In dit topic zie ik ze ook wel in beweging maar in andere dus niet .
S_uus
Das ook raar nu lijken ze hier overal wel te bewegen.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 09-10-12 18:56
Hier nog steeds niet hoor Kijk net in een foto topic, pagina 1 staan ze stil en op pagina 2 bewegen ze weer
Hier ook Chrome trouwens, maar voorheen nooit problemen mee gehad Werkt zelfs fijner dan IE.
Spirit
Geplaatst: 10-10-12 16:21
Ik ben dus niet de enige!
Ik gebruik Chrome en bij mij staan ze ook de ene keer stil, en de andere keer niet. Soms staat in eenzelfde topic idd de ene smiley wel stil, en de andere niet.