Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puissance schreef:"Foto's op Bokt plaatsen is een ramp?"Pluk ze van je camera, fix het in Photoshop, maak een album op Imgur, kopieer de links en maak je topic. La vie est une grande vallée de larmes.
Skygirl schreef:Puissance schreef:"Foto's op Bokt plaatsen is een ramp?"Pluk ze van je camera, fix het in Photoshop, maak een album op Imgur, kopieer de links en maak je topic. La vie est une grande vallée de larmes.
Photoshop nog wel.Over moeilijk doen gesproken, niet iedereen heeft photoshop.
Kan gewoon in paint hoor.
Puissance schreef:Paint nog wel, niet iedereen gebruikt operating systems waar dat standaard in zit.
Skygirl schreef:Puissance schreef:Paint nog wel, niet iedereen gebruikt operating systems waar dat standaard in zit.
No oliebol.
Meerderheid van bokt wel iig.
En operating systems nog welIk dacht dat we hier in Nederland waren en het besturingssysteem heette, maar jij hebt vast een of andere elitaire baan waardoor je dat gewend bent zo te zeggen.
Puissance schreef:Vrijwel alle informatica gaat in het Engels, dat moet je weten als je er blijkbaar zoveel verstand van hebt (denk ik niet als je Paint aanraadt, maar goed).
Om je maar even tevreden te stellen: met Photoshop (Gimp evt. ook, ook nog open-source) kun je ten eerste meer dan Paint en ten tweede is het vrij logisch dat je voor een iets functioneler programma gaat als je toch wat moet installeren omdat je dat niet standaard hebt.
Mocht je mentale problemen hebben, tips willen hebben over tampons of informatica, stuur maar een PB in plaats van dit topic te vernaaien.
BartVB schreef:Het uploaden van foto's op Bokt is nog steeds een klein drama. Hoop gedoe met half werkende uploadsites (photobucket b.v.), foto's die verdwijnen na een bepaalde tijd (Mijn Album), en vooral een hoop werk en relatief ingewikkelde handelingen voor je de foto's op de site hebt staan.
Dat verbeteren staat erg hoog op de lijst, een deel van de tools hebben we daarvoor ook al (fotoupload op de Markt b.v.). We moeten vooral nog verzinnen hoe we dat handig kunnen integreren in het forum en dan tijd vinden om dat te bouwen...
Tot die tijd heb ik iig het plaatsen van foto's op het forum iets aangepast. Als er nu een melding komt over een te grote foto dan komt er nu ook de URL van de foto bij te staan.