Steeds meer ''stuur een kaartje'' topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:49

chelle_dora schreef:
Nee ik ben het er ook wel mee eens dat niet om iedere dwarse scheet een kaartjesactie moet worden opgezet.. :+ Maar denk dat dit wel reuze meevalt, daar zijn de bokkers hier wel wijs genoeg voor dunkt me.. Ik zie er nog geen 50 per dag opkomen in ieder geval :')

:') Ik heb een dwarse scheet! Kaartje? :PB

Anoniem

Re: Steeds meer ''stuur een kaartje'' topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 17:50

Is goed, wat is je adres? :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 17:51

Ik doe mee :+

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:04

Begrijp wel wat je bedoeld..maar heb nu helaas zelf de ervaring dat het soms allemaal even k*t is.. en ik zie hoeveel plezier mijn zoon ervan heeft. Zou het voor mezelf niet vragen, maar ben nu ik zie hoeveel goed het hem doet wel blij dat ik het voor hem wel heb gedaan. En verder ben ik misschien soms te naïef en stuur gewoon een kaartje. Liever 1 voor niks dan 1 nooit. Vind het altijd een kleine moeite en ja dan zal er misschien een keer iemand misbruik van maken.. de keren dat het een glimlach op iemands gezicht tovert is het wel waard.

Vind wel dat als je twijfels hebt over iemand's eerlijkheid, je het niet moet doen. Maar van mij mag iemand de brieven lezen van het Erasmus, van het revalidatiecentrum, ik wil ze alleen niet hier op bokt neerzetten, maar zou iemand twijfelen aan zijn of mijn eerlijkheid zou ik dat gerust doen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 18:08

Je moet je niet persoonlijk aangesproken voelen hoor! :)

En als ik aan iemand zou twijfelen, ben ik mams genoeg dit te vragen aan die persoon. :j

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:15

Oh ik voel me niet aangesproken hoor. Probeer alleen te zeggen dat er idd wel eens wat mis kan gaan, maar dat als je twijfelt je dan gewoon niet moet sturen. Ik ben er soms te naïef voor en stuur gewoon heel vaak wel wat. Het is soms voor degene die iets opent op een forum ook niet altijd makkelijk. Ik denk dat er veel mensen zijn die twijfelen, zal ik wel zal ik niet, heb ik ook gedaan. Uiteindelijk heb ik dan een topic geopend.

En soms zijn het ook best veel kaartjes in een week die er uit gaan. Maar je kan er ook voor kiezen alleen diegene een kaartje te sturen wat je echt raakt. Of helemaal niet te sturen. Ik ben niet altijd iedere dag op bokt geweest de afgelopen maanden dus wie weet heb ik wel heel veel topics gemist. Maar heb zelf de indruk ( en kan ik verkeerd hebben hoor) dat het soms heel lang niet is, en dan ineens een paar keer achter elkaar. Of ik lees soms gewoon heel selectief, kan uiteraard ook.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:34

Is mij idd ook opgevallen...
Niet dat ik er last van heb, maar vind het soms wel iets te veel :)

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:22

Ik heb vorig jaar een hele kaartenactie gehad toen ik in het ziekenhuis lag. Werd echt overspoeld door lieve bokt-kaartjes! :D
Was altijd een feestje om een kaartje te openen!
Daarna heb ik het topic nog lang gebruikt om mijn gevoelens/gedachtes/verloop van ziekte te delen, dus een algemeen topic zou daarbij niet handig zijn geweest.
In dit topic leefde iedereen mee, wat heel fijn was :)

Maar ik snap je wel hoor! Maarja iedereen heeft natuurlijk zijn eigen verhaal, en het wordt lastig als je iemand wil volgen in een algemeen topic. Dan moet je eerst 60 pagina's doorspitten

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:22

antje_vip schreef:
chelle_dora schreef:
Nee ik ben het er ook wel mee eens dat niet om iedere dwarse scheet een kaartjesactie moet worden opgezet.. :+ Maar denk dat dit wel reuze meevalt, daar zijn de bokkers hier wel wijs genoeg voor dunkt me.. Ik zie er nog geen 50 per dag opkomen in ieder geval :')

:') Ik heb een dwarse scheet! Kaartje? :PB

Tuuuuuuurlijk! :D

*Begint al te schrijven*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:38

Toevallig had ik het er laatst ook over in een HK topic. Die kaarten acties schieten echt als paddenstoelen de grond uit. Elke week komen er weer nieuwe bij, vind het een beetje flauw worden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:39

Oh heerlijk.... TS bedankt! :Y)
Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik zelf een topic moets openen hierover... maar je bent me voor :D
Ik wordt er ook een beetje simpel van. -O-
En ik kan je zelfs vertellen... als ik iets heb en iemand loopt kaarten voor me te verzamelen... niet doen! }:)
Ik heb liever een lief woordje, kaartje oid van iemand die ik ken.
Dan 100 kaarten van mensen die ik niet ken en die het alleen sturen omdat iemand erom vraagt (zeurt O:) )
Kan het niet op boktmarkt onder 'gezocht'
Kaartje gezocht oid :PB

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:06

Ik vind het juist leuk dat je met zo'n klein en simpels iemand een goed gevoel kunt geven, dus ik stoor me totaal niet aan die acties. In een apart topic hoeft van mij ook niet, dat is onoverzichtelijk en als je niet wilt kijken dan klik je toch weer weg?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:26

ik vind het wel mee vallen, inderdaad wil je niet dan klik je door. Misschien is het nu even een hype omdat andere zien wat een klein gebaar voor goeds kan doen. Zal heust wel weer een keer afzwakken en zo niet dan gewoon niet aanklikken als je er geen behoefte aan hebt