Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amykimmie schreef:Ik erger me vooral aan bokkers op telefoons. Hele teksten worden daardoor onbegrijpbaar.
Sommige topics klik ik zo verder, heb geen zin om een half uur te spenderen aan het ontcijferen van een topic.
HTM schreef:ABN typen is voor veel mensen moeilijk blijkt.
Laatst kwam ik ook een reactie van iemand tegen, alles aan elkaar getypt..
Zucht, begreep er helemaal niks van, en had dat gemeld, maar helaas zonder resultaat.
Kwam vandaag ook iemand tegen die op de volgende manier typte
vandaag.geen.zin.om.de.spatie.te.gebruiken.gebruik.liever.een.punt.want.dat.maakt.het.zo.lekker.leesbaar..
En zag in de berichten dat ze dat heel vaal (vaak) deed.
Ook erg irritant, en sla zulke berichten dus gewoon over.
F_Orumster schreef:Nee, gewoon op de normale. Maakt dat verschil?
F_Orumster schreef:Ik heb nu een samsung en heb het niet, maar mijn HTC liet het wel keurig zien.
lizy29 schreef:Al met al kan ik me er echt dood aan ergeren. Ik ben wat dat betreft echt verschrikkelijk. Iedereen leert op school toch gewoon correct Nederlands. Waarom zijn ze dan te lui om dit in het dagelijks leven te gebruiken?
Lante schreef:Het zoveelste topic over dit onderwerp, pfffff.
Kon je niet gewoon een ander topic opzoeken met dit onderwerp en daarin posten..?
Ma_ris_ka schreef:Lante schreef:Het zoveelste topic over dit onderwerp, pfffff.
Kon je niet gewoon een ander topic opzoeken met dit onderwerp en daarin posten..?
Eens!
TS maakt een goed punt, absoluut. Dit punt is echter door vele bokkers voor haar reeds gemaakt. Er zijn hier al zoveel topics over. Het niet gebruiken van de zoekfunctie is een evengroot hekelpunt als mensen die moedwillig slecht Nederlands of zonder enige vorm van interpunctie schrijven
Ma_ris_ka schreef:Het allermooiste van alles is nog wel het feit dat TS in haar profiel onder persoonlijke info maar liefst bij twee zinnen begint met een kleine letter in plaats van een hoofdletter. Iets wat ze zeer specifiek hekelt in haar OP.
Fail
Juul schreef:lizy29 schreef:Al met al kan ik me er echt dood aan ergeren. Ik ben wat dat betreft echt verschrikkelijk. Iedereen leert op school toch gewoon correct Nederlands. Waarom zijn ze dan te lui om dit in het dagelijks leven te gebruiken?
Dat was vroeger zo ja. Tegenwoordig weet de leraar zelf niet meer hoe het moet.. Dat komt door al nieuwe vormen van onderwijs, inclusief het onderwijs voor toekomstig docenten....
quera schreef:Ma_ris_ka schreef:Het allermooiste van alles is nog wel het feit dat TS in haar profiel onder persoonlijke info maar liefst bij twee zinnen begint met een kleine letter in plaats van een hoofdletter. Iets wat ze zeer specifiek hekelt in haar OP.
Fail
Dat zijn 2 kleine foutjes in mijn hele profieldaarbij heb ik m'n profiel( dat gedeelte) al niet meer aangepast sinds 1.5 jaar. Maargoed als je mij daar op wilt wijzen...