Als ik het gebruik is meestal als iets heel erg spannend was, echt zo van: Wat gaat er nu gebeuren???? Ik zie er geen lachen in, maar ook niet echt nagelbijten
Imd zo zie ik hem ook, meer een o jee erg dom gedaan van mezelf smiley. Niet als nagelbijten of gniffelen al kies ik eerder voor de laatste optie als het een keus tussen die twee is.
Edit tikfout
Laatst bijgewerkt door karuna op 25-09-12 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt
als je je muis erop houd dan staat er "Nagelbijten / Gniffelen" misschien helpt dat iets?
edit; nu ik erover nadenk helpt het eigenlijk helemaal niks
Moest even hardop lachen hahaha
Ik vind het ook gniffelen.
1234
Geplaatst: 25-09-12 22:30
Ik gebruik het voor 'nagelbijten'
Gwen
Geplaatst: 26-09-12 13:13
Ligt een beetje aan de context waar ik hem voor gebruik. Meestal voor een oeps-moment van mezelf of iemand anders/een gebeurtenis, of als 'ehm, tja...', maar ook wel als een soort gniffel en soms als nagelbijten.
Doorgaans snap je het meteen als je de bijbehorende tekst leest.
Helemaal niet bij stilgestaan dat het wel eens nìet 'Nagelbijten' zou zijn. Als ik een foto/video van een paard zou zien dat vreselijk bokt, dan zou ik hem gebruiken. Als in: "Oei, wat erg." Voor gniffelen zouden de mondhoeken omhoog 'moeten' staan zoals alle andere happy smileys. Hij lijkt meer op deze:
Daphne__
Geplaatst: 27-09-12 22:18
Ik snap echt NIET hoe mensen daar een lachend poppetje in kunnen zien
Zoom eens in op dat poppetje (Op 205 zetten), dan zie je toch duidelijk dat hij op zijn nagels bijt?