mika11 schreef:Maar wat betekent 'pit' in een discussie eigenlijk?
Aanvallen, sarcastische opmerkingen o.i.d.?
In mijn ogen gewoon je eigen ongezouten mening op tafel gooien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier zelf helemaal geen last van heb. Misschien omdat ik niet van 'de oude stempel' ben, ik weet het niet. Het valt me wel op dat vrijwel iedere week wel een topic hierover wordt geopend (en 3 keer zo snel weer gesloten) dus ik vraag me af waarom de mods er niet eens écht wat mee doen... Het lijkt echt een probleem te zijn en Bokt is naast paardenforum ook echt een discussie forum, dus als alle Bokkers met een eigen mening weggaan... Lijken we Noord Korea wel.
Dus mods, wordt wakker EN DOE ER EENS IETS MEE!
BaileyMix schreef:Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hier zelf helemaal geen last van heb. Misschien omdat ik niet van 'de oude stempel' ben, ik weet het niet. Het valt me wel op dat vrijwel iedere week wel een topic hierover wordt geopend (en 3 keer zo snel weer gesloten) dus ik vraag me af waarom de mods er niet eens écht wat mee doen... Het lijkt echt een probleem te zijn en Bokt is naast paardenforum ook echt een discussie forum, dus als alle Bokkers met een eigen mening weggaan... Lijken we Noord Korea wel.
Dus mods, wordt wakker EN DOE ER EENS IETS MEE!
mika11 schreef:Maar een mening ongezouten zeggen, wat is daar mis mee?
Daar heb ik nog nooit een groen pb'tje voor gehad.
Joolien schreef:Er wordt met 2 maten gemeten en dat is jammer.
delerium schreef:Precies, als er gefundeerde kritiek op het beleid is: kom daar dan mee. En dat mag gewoon op FZ, geen probleem. Maar doe dat dan wel zoals het hoort. Niet allemaal mensen die geband zijn erbij slepen, niet meteen gaan lopen hakken, maar kaart dan gewoon het probleem aan op een correcte wijze.
Gewoon geen suf wellus-nietus/hullie-zullie gedoe. Maar gefundeerd en gewoon ontopic? Prima. Graag. Altijd goed. Maar wijzende vingertjes
Het is uitstekend mogelijk een eigen mening te geven. Maar "dit en dit en dat en die gebruiker en daarom zijn teamleden dom en stom en die gebruiker is die geband?! zie je wel!!! nou ik ben het er niet mee eens en dat is mijn mening" is inderdaad iets anders dan het geven van een mening, dat is gewoon het bespreken van gebruikers of situaties.
Maar op zich kan ik al wel verklappen dat het bespreken van andere gebruikers niet mag, geband of niet geband. En dat er ook geen transparantie komt vanwege de redenen die in een eerder topic gegeven zijn.
delerium schreef:...niet meteen gaan lopen hakken,
chevax schreef:Maar waar wil je over discussiëren? Over beleid dat nooit voor iedereen goed is? Voor een groepje wat bepaalde informatie eist? Over topics die bewust worden geopend met als doel dat ze gesloten worden, want dan heb je een punt en ben je stoer? Of over Noord-Korea godbetert?
Ojajoh schreef:Maar tegenwoordig mag je niet eens meer een grapje maken op bokt, zo slap als wat, want dan heb je al een UN
Hier op bokt moeten ze het reglement herschrijven: "op bokt mag ik alleen aardig zijn en geen grapjes maken, kritiek of een eigen mening is uit den boze. Bij het tegenspreken van een mod ga je virtueel over de knie. Ja en amen zeggen is onze enige echte regel"