Ja, maar er is ook nog een echte knuffelsmiley met armpjes om elkaar heen en elkaar platknuffelen. Die is nog liever dan en doe je op een moment dat je ook een echte knuffel zou geven. Weer anders dan overigens.
Ja idd maar die kan ik dus nergens vinden. Deze is ook leuk als vriendschapsteken: En dit is echt een OMG! smiley:
Neuh, die passen allebei niet in de stijl van de andere smileys.Bovendien heb je voor 'OMG' in mijn ogen al
Ik vind hem leuk. Maarrrrrr ik wil ook dat mijn kleumsmiley weer terug komt....binnenkort wordt het weer koud.
Jaaaa ik ben voor!*Ziet nu een reltopic voor zich over bijv slofgebruik, dat iedereen die smiley neerpleurt om het ff duidelijk te maken dat het niet kan *
Daantje schreef:Frederieke_ schreef:maar, in welke situatie zou je zo'n smiley gebruiken? [ Afbeelding ]In deze
Die dikke knuffelsmiley is inderdaad die kroelsmiley waar we het over hadden.Op MSN heb ik het, in de boktvorm... maar ik weet dus niet hoe ik die hierheen krijg
Even een tikje om de penny op haar plaats te zetten TIK!Oh en ik heb wel de behoefte aan een facepalm-smiley! Ik heb daar best wel vaak behoefte aan...
2a54z6e45r6r schreef:Ik stem voor Sorry voor offtopic,maar hoe onthoud jij in hemelsnaam je inlognaam?