hoe krijg je reacties op ITP?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:46

Bokkers reageren eerder op iets wat slecht is dan wat goed is. Beetje jammer is dat.

MarlindeRooz

Re: hoe krijg je reacties op ITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:47

En als het goed is zoeken ze wel wat fouts :+ _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:49

Ja, klopt :j Volledig mee eens. Terwijl sommigen er geen kwade bedoelingen mee hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:58

Nieuwe setjes doen het ook goed :Y)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 14:17

ze is 2, dus heeft nog geen setjes ;) (en ik betwijfel of ze die krijgt ;) )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:17

[***] schreef:
Nieuwe setjes doen het ook goed :Y)

Mijn gele setje vond ik toch wel leuk hoor :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:19

stef schreef:
ze is 2, dus heeft nog geen setjes ;) (en ik betwijfel of ze die krijgt ;) )

Bij mij is een nieuw halster & touw al een nieuw setje :P (ik doe ook niet aan dekjes & bandages en wat is het allemaal).

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:29

Ik merk dat ook met de topics van mijn dochter van 7. Ze is daarom er ook mee gestopt. Ze doet hard haar best, typt hele teksten zelf, leuke foto's zoekt ze erbij... Dan staat er ook nog dat ze 7 is en dat ze graag reacties leest... Wordt ook weinig gereageerd. Nu vindt ze dat dus niet leuk meer. Wel jammer...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:33

Nayomie schreef:
Bokkers reageren eerder op iets wat slecht is dan wat goed is. Beetje jammer is dat.

Inderdaad, want daar is meestal de actie te vinden, mensen hier omlaag halen gebeurd vaak...

Er wordt ook vaak gereageerd op echte prachtige paarden, zoals champagne paarden of die ene mooie palomino hengst...
Een saaie vos, tja die zijn er genoeg... Dat niet iedereen zo'n mooie wilde dekhengst heeft kan ook meetellen :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 14:37

maar een saaie vos merrie met stang en trens tijdens een "prof" fotoshoot midden in de bloeiende hei werkt weer wel.....

Niet iedereen heeft tijd en geld voor een prof shoot, daarnaast kunnen de fotograven hun foto's op UK kwijt (eigenaar paard natuurlijk niet).

Maar mijn inziens verdwijnen normale topics van mensen met een huis tuin en keuken camera een beetje onder de "prof" topics

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:39

stef schreef:
maar een saaie vos merrie met stang en trens tijdens een "prof" fotoshoot midden in de bloeiende hei werkt weer wel.....

Niet iedereen heeft tijd en geld voor een prof shoot, daarnaast kunnen de fotograven hun foto's op UK kwijt (eigenaar paard natuurlijk niet).

Maar mijn inziens verdwijnen normale topics van mensen met een huis tuin en keuken camera een beetje onder de "prof" topics

Ja, dat is wel weer waar.. Maar het valt me altijd op dat bij die mooie prachtige hengsten, Anda's en aparte kleurtjes altijd meer wordt gereageerd. Maar dat topic is dan wel totaal hetzelfde. Elke reactie is: Wat een prachtpaard, Wauw wat een mooi beest jaloers.. etc....

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:42

Zilfstar schreef:
Ik merk dat ook met de topics van mijn dochter van 7. Ze is daarom er ook mee gestopt. Ze doet hard haar best, typt hele teksten zelf, leuke foto's zoekt ze erbij... Dan staat er ook nog dat ze 7 is en dat ze graag reacties leest... Wordt ook weinig gereageerd. Nu vindt ze dat dus niet leuk meer. Wel jammer...

Wat jammer! Van hieruit werden net haar topicjes wél gevolgd :o
Ben trouwens (al een paar keer, kan het toch maar moeilijk laten) zelf gestopt met posten van privé-zaken en beperkt me tot het reageren op anderen, want of er wordt niet gereageerd of er wordt enkel negatief gereageerd en vooral aan dat negatieve en overal iets slecht in zoeken erger ik me, zo is bokt niet fijn meer!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:43

hmm stef ik denk dat dat wel meevalt hoor ,
ik heb laatste een topic gehad [ITP] er staat een paard in de
waar nog best veel reacties op kwamen ;)
ligt een beetje aan de titel misschien ?

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:45

Ik herken het probleem ook, heb pas een HAW topic gemaakt van mijn friezel. Waarin ik eigenlijk om tips en commentaar vraag.. Maar krijg ondanks dat het topic 1100 x bekeken is toch maar weinig reactie... Zo ook met mij ITP topics....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:56

Ach, uiteindelijk is het heel simpel:
- speciaal kleurtje paard
- bij voorkeur hengst
- ras met uitstraling
- geen huis-tuin-keukencamera, maar een echte
- kunnen steigeren en dergelijke is een pré

En dan heb je al heel wat reacties te pakken.
En als je dat niet hebt dan kan je nog altijd gaan rijden met strang, trens, slof, andere marteltuigen, etc.
En als je paard niet gereden kan worden kan je deze nog altijd zo longeren ...
En anders kan je nog op zoek naar andere dingen die echt niet kunnen.
Of je doet een gekke actie (zoals een paard via de telefoon kopen), dat werkt ook af en toe :P

Makkelijk toch? 8-)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:08

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:14

Valt mij ook wel op dat er op normale foto's weinig gereageerd wordt. Maar zodra er een slof of andere hulpteugel te zien is dan regent het reacties.
Zelfs op foto's en artikelen van zwaar verwaardeloosde of mishandelde paarden komen niet zoveel reacties.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:16

Stef...als je er nu eens wat foto's bij plaatst, heb je in elk geval al 1 pagina vol!
:D Maar de tekst die je er boven zet is heel belangrijk, als die aansprekend is, gaan mensen kijken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:19

Zilfstar, de topics van jouw dochter volgde ik juist wel :j

Stef, misschien inderdaad de volgende keer iets van 'Kijk eens als jaarling al met S&T' als titel :)) en dan vervolgens gewoon 'grapje' en dan je topic :))

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 15:30

best jammer dat je jezelf in allerlei bochten moet wringen om reacties te krijgen...
want tja, kiijk jaarling met stang en trens.... (en dan grapje).. zo ben ik gewoon niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:31

Weet je wat ik ook jammer vind? Al die echt mooie paarden (je weet wel, die wel reacties krijgen :P) daar kan elke week een topic van komen met zowat altijd dezelfde foto's, en elke keer komen daar pagina's reacties uit "waaaauw, wat ziet hij/zij er weer knap uit" .. tja, net hetzelfde als vorige week hoor denk ik dan .. :+ Maar verder ben ik gewoon jaloers hoor :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:40

Ik moet nog een jaartje mijn fotos plaaten in ITP, maar valt me op dat daar enorm weinig reacties komen. Vind ik erg jammer. Voor zowel mij als die andere kids. Die zitten te wachten erop en krijgen ze een stuk of 10 waarvan de helft van hun zelf is. Erg zonde!

Zo heb ik vanacht een topic gemaakt in BB-ITP, en heb 1 reactie. -O-

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:59

Het is inderdaad zo dat er weinig reacties komen, zelf vind ik dat ook altijd jammer, ben je helemaal blij dat je een topic hebt gemaakt, haha.
Overigens heb ik niet op je ITP gereageerd door dit topic, maar omdat ik een trouwe fan van Maddy ben hoor! :D
Soms ga ik ook ITP reageren op mensen die al op de tweede pagina staan en maar 1 of geeneen reactie hebben omdat ik het anders zo sneu vind, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:03

Nu, langs de andere kant ... Ik heb mij een tijdje voorgenomen om elke keer als ik op bokt zat even op wat topics te reageren, topics met minder dan 10 reacties bv. (of titels die me echt leuk leken). Maar weet je hoe moeilijk het is om een reactie te geven als je de foto's eigenlijk niet echt leuk vind? ^) Het zoveelste paard grazend in de weide bv. Je kan wel overal "leuk paard" zeggen, maar dat heeft ook niet echt betekenis natuurlijk :+

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:13

Ik vind het ook leuk om reactie's te lezen. Maar ik weet nooit een leuke titel.
En als ik een reactie krijg is het meestal: Leuke foto's :=

Maar goed.. iedereen doet ze best om leuke foto's te maken en alleen de topics waar je door een bekende prof fotograaf bent gefotografeerd krijgt de meeste reactie's.

Je krijgt tegenwoordig alleen maar reactie's op iets wat in hun ogen slecht is en ja dan heb je wel 4 pagina's vol....