Bijrijders/verzorgers aangeboden of gezocht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Bijrijders/verzorgers aangeboden of gezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 13:10

Ik heb even wat screenshots gemaakt, ik zie waarschijnlijk vanalles over het hoofd :+
Kan je niet iets maken waarbij je moet selecteren of het NL of België is? (met zo'n bolletje)

Heb trouwens ook het idee dat er nogal wat verwarring is over wat in welke categorie hoort bij Diensten. Ik zie regelmatig ik-zoek-verzorgpaard voorbijkomen op vrijwilligers/grooms/rijmaatjes, of een trainer die zich aanbiedt via verzorgers/bijrijders. Misschien ook even iets bij schrijven? Net zoiets als wat in de verschillende forums ook bestaat: 'Dit forum is bedoeld voor al je vragen op het gebied van verzorging, stalling en weidegang van je paard. Voor vragen over beweging kun je beter terecht in BEH en seizoensgebonden vragen horen in SV ' . Dat idee.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 03:15

Magrathea schreef:
Even een schopje. Kan hier iets mee gedaan worden? Ik probeerde net weer te zoeken maar er staan 1300 advertenties en als ik niet eens kan selecteren in welke regio ik iets wil hebben dan is het voor mij snel bekeken -O-
Als dat kan kan ik namelijk nog wel een beetje selectief lezen door de aangeboden/gezocht dingen heen :+

Misschien is het een idee om iets te bouwen waarbij je geen advertentie kan plaatsen zonder een plaats te hebben ingevuld?

Hoi! Staat het nog steeds op het lijstje? Want er is nog steeds geen consequent verschil tussen... -O-

Kan er niet gewoon bij gezet worden "Klik AANGEBODEN als je een verzorger of bijrijder zoekt. Klik GEZOCHT als je een bijrijd- of verzorgpaard zoekt"
Dat zou toch al een hoop moeten elimineren, dit in combinatie met dat de postcodezoeker nog steeds niet werkt maakt het echt onmogelijk om via BM een advertentie te vinden.... -O-

Ik gebruik trouwens Chrome en krijg zowel voor 2628ZH (zoals er staat dat ik het in moet vullen) en voor 2628 geen resultaten... Bij de eerste een foutmelding en bij de tweede gewoon helemaal niets.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:01

Sorry dat je nu pas reactie krijgt, ik was een aantal dagen afwezig ivm een operatie.
Het staat inderdaad nog steeds op de to-do lijst, echter is Bart erg druk bezig met veel dingen en wil hij zoveel mogelijk dingen van Markt in een keer gaan doen ivm het systeem waar Markt op draait.
Ik kan dus absoluut geen richtlijn geven hoelang dit nog kan gaan duren.
Het is trouwens vreemd dat je een foutmelding krijgt wanneer je je gehele postcode gebruikt. Ik heb het net geprobeerd met internet explorer en krijg geen foutmelding. Zou je het opnieuw willen proberen? Misschien dat het systeem last had van de hik.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:31

Ik krijg met die postcode wel een foutmelding, maar het probleem ligt voor zover ik na kan gaan bij Google: die herkent de postcode niet. (Als je naar https://maps.google.com/ gaat en je vult '2628ZH' in, dan vindt Google ook geen locatie hier.) Dat is helaas iets waar wij geen invloed op hebben, ook niet als we het andere probleem (met alleen cijfers) op weten te lossen.
Als je alleen de cijfers invult gokt Google op Luxemburg... Dan klopt het wel dat er niks gevonden wordt binnen 25km.

Om het echt overzichtelijk te maken werkt '2628 ZH' trouwens wel (ongeveer) omdat Google dan de 'ZH' als Zuid-Holland interpreteert. En dan kom je wel netjes in Delft uit. Dat verklaart misschien ook dat C_arola andere resultaten kreeg.

Het blijft een lastig probleem.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 19:13

Haha nee in Luxemburg is het niet :=
Ik ga IE wel weer eens opgraven dan, en succes met de rest! :)

Edit: hier op mijn telefoon werkt het iig ook niet (htc met android, geen idee welke versie)