Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik het laatste jaar (ongeveer) niet meer zulke PB's heb gekregen.
Maar daarvoor dus wel. Wanneer je een keer eerder in een ITP/HAW had gereageerd kreeg ik een PB van de TS dat ze een nieuw topic had geopend.
Hopelijk blijven ze nu ook wegwant handig is het niet.
maar hoe zien jullie dat met het reply-en? reply to all? of reply alleen naar de oorspronkelijke verzender?
Of zelf kiezen?
Annemiek80 schreef:net als Rea ben ik een van de borgers en ik moet zeggen dat deze functie verdomd handig was geweest de afgelopen week
Nu is het voor een deel wel 'opgelost' omdat Freya als mod zijnde de groeppb's heeft rondgestuurd, echter ik persoonlijk kon dan weer alleen antwoorden naar Freya en had dan 9 andere borgers persoonlijk een pb moeten sturen (dit uiteindelijk niet gedaan), hierdoor werd onderlinge communicatie over hoe dingen het handigst aan te pakken, hoe dingen op te schrijven voor jezelf, hoe dingen te updaten in het topic, wat te doen met geld wat teveel over wordt gemaakt etc enorm lastig en 1 lijn trekken zo mogelijk onmogelijk.
Daarnaast merkte ik /merkten we dat mensen het op prijs stelden een persoonlijke pb te krijgen als het geld was binnengekomen in mijn geval zijn dit dus 52 pb's geweest handmatig verstuurd.
Nu snap ik dat dit een uitzonderlijke situatie is/was, maar toch, ik kan me voorstellen dat het met meetings en zeker de grotere meetings net zo kan gaan. Dit heb ik persoonlijk echter nog niet eerder aan de hand gehad.
Al is het maar dat je een groepspb aan 5 mensen kan sturen, dat zou al een stuk makkelijker zijn.
De restricties van:
- een beperkt aantal mensen (5?)
- minimaal aantal berichten
- evt. gekoppeld aan tijd lidmaatschap? (bijv. minimaal 1 maand actief?)
Lijken mij handig hierin
papagroom schreef:Als ik me niet vergis is het technisch mogelijk groeps berichten te versturen naar een groep.....bv de mensen die je als vriend hebt aangemerkt.
BartVB schreef:In het kader van "beter laat reactie dan geen reactie"...
PBs naar meerdere personen hebben we hier op een lijstje staan maar daar zitten ook wat haken en ogen aan. Is niet iets dat we zo voor iedereen beschikbaar kunnen maken. Maar inderdaad, zeker in dit soort gevallen is het handig maar b.v. ook voor meetings.
Op de korte termijn kan ik hier niets beloven maar we willen hier wel meer mee gaan doen
Nuriana95 schreef:Copy-Paste?