lifaya schreef:Ik ben overigens helemaal gek op Amerika en Ranches, ben deze zomer 3 maanden in Kansas op een ranch geweest en heb me uiterst goed vermaakt
Geldt ook voor mij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Klinkt echt als een heerlijk levenen ben je ook nog vrijgezel of heb ik er overheen gelezen?
Wat voor type paarden houden jullie? Ik ben overigens helemaal gek op Amerika en Ranches, ben deze zomer 3 maanden in Kansas op een ranch geweest en heb me uiterst goed vermaakt
loes-freke schreef:welkom als je nog vrij gezel bent, hier zoeken sommige nog een boer.![]()
![]()
![]()
[ENT-HK] Boer zoekt Vrouw 2011, de zoektocht continues!
BarnBoy schreef:lifaya schreef:Klinkt echt als een heerlijk levenen ben je ook nog vrijgezel of heb ik er overheen gelezen?
Wat voor type paarden houden jullie? Ik ben overigens helemaal gek op Amerika en Ranches, ben deze zomer 3 maanden in Kansas op een ranch geweest en heb me uiterst goed vermaakt
Inderdaad een heerlijk leven! Vrijgezel wel ja, na 2 jaar weer.Wie is nou niet gek op Amerika en Ranches! Ik heb een oom die verhuist is naar Amerika, ik zou bijna zelf ook gaan.
lifaya schreef:Klinkt echt als een heerlijk levenen ben je ook nog vrijgezel of heb ik er overheen gelezen?