Geryon schreef:Was ook mijn idee Maar ik weet niet wat ik er daarna mee moet doen Ik had het daarom heen 'weg gesneden' en op geslagen
Het is een gif, dus waarschijnlijk kan je die wel downloaden en er dan een still uit nemen... maar ik heb geen idee hoe dat werkt
Lente schreef:Misschien even cookies verwijderen voor de mensen die de nieuwe nog niet zien? Of cache leeggooien beter?Danku voor de tip Zie nu de nieuwe smileys
MaaikeMo schreef:Lente schreef:Misschien even cookies verwijderen voor de mensen die de nieuwe nog niet zien? Of cache leeggooien beter?Danku voor de tip Zie nu de nieuwe smileysSorry, ik weet niet heel veel van computers en dit is misschien een hele stomme vraag..Maar hoe doe ik dat?
Dan ga je naar je internet opties en daar gooi je ze leeg... ligt een beetje aan je browser hoe of wat.
YouthReiner schreef:Sorry, ik weet niet heel veel van computers en dit is misschien een hele stomme vraag..Maar hoe doe ik dat? Hier staat het staat ook een link waar je het kan doen http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Cookies_verwijderen
Ik vind hem ook niet mooi, kunnen ze misschien niet deze ' ' gebruiken, maar dan stilgezet, dan heb je de ogen en de mond op een redelijk goede plek?
NatasjavE schreef:Z'n ogen vindt ik wel goed die mond mwoh.De nieuwe knipoogsmilie vindt ik absoluut beter.Zijn ogen zijn juist boos
SjakieXX schreef:Ik vind hem ook niet mooi, kunnen ze misschien niet deze ' ' gebruiken, maar dan stilgezet, dan heb je de ogen en de mond op een redelijk goede plek?Dat probeer ik, maar ik kan het niet