Blokkeerfunctie op bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 17:11

Kipzel schreef:
Last van meelezers? :')
Ik vind het op zich niet eens zo'n slecht idee.
Alleen is het voor de geblokkeerde een kleine moeite om een nieuwe account aan te maken en je daarmee te stalken :Y)

Joh, valt t op? :')

Dat hou je altijd.. Maar dan heb je iig wel een signaal afgegeven.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 20:43

Zoals hierboven al werd gezegd: Bokt is een openbaar forum en het is dus te allen tijde voor iedereen mogelijk om jouw berichten te lezen. En doen meelezers dat niet met hun eigen account, dan vinden ze wel aan manier om dat toch nog voor elkaar te krijgen. Want het kan nog zo verboden zijn om meer dan één account te hebben, als iemand echt kwaad wil dan lukt hem dat wel. Helaas, maar waar.

Maar boven dat denk ik ook dat je zelf een bepaalde mate van wilskracht moet hebben om zulk soort dingen te negeren. Sta erboven. Geef er geen aandacht aan. Ook daarmee geef je een signaal af, namelijk dat jij volwassen genoeg bent om je niet te laten beïnvloeden door nare mensen.

En blijf altijd nadenken wat je aan de Grote Boze Buitenwereld wilt vertellen. Want het kan een meelezer van stal zijn, of een ex-vriendinnetje, of misschien wel je baas. Dus houd altijd in je achterhoofd wat je plaatst op Bokt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:20

Ik sluit me helemaal aan bij Rije _/-\o_