Precies, alle berichten van een bepaalde bokker op een rijtje zou erg fijn zijn. Eventueel zoeken naar specifieke woorden in je hele inbox, zoals de huidige zoekfunctie op het forum. Maar als je al de berichten van een bepaalde bokker onder elkaar hebt kom je daar meestal wel uit.
Nou, ik dacht zelf op een titel(deel) of inhoud. Want laatst zocht Ik een pb, met inhoud van hoe 3n wat, maar wist niet meer hoe die bokker heette en wanneer ik die pb heb ontvangen.
Inderdaad. De hele inhoud is wel een beetje overdreven denk ik. En dan schiet je er verder nog weinig mee op omdat veel woorden in meerdere PB's zullen voorkomen.
Ik zoek regelmatig een pb, maar dan weet ik niet van bv wie en/of wanneer.
Eunomia
Geplaatst: 25-10-12 18:25
Nayomie schreef:
Nou, nee, anders had Ik geen topic geopend. Ojaa.
Ik zoek regelmatig een pb, maar dan weet ik niet van bv wie en/of wanneer.
Sorry! Haha ik snap je punt wel maar ik denk niet dat het écht heel veel zin heeft. Maar misschien vind jij van wel, dus ik ben het deels met je eens. Een zoekfunctie is wel handig maar dan met gebruikers, data en onderwerp. En dan als je bijvoorbeeld de A typt omdat die letter in de gebruikersnaam zat, dat je dan alle gebruikersnamen met een 'A' krijgt uit je inbox.
4 maar? hier gaan er minstens 20 doorheen, op een rustige dag
Kentaro
Geplaatst: 25-10-12 18:57
Ik snap hem helemaal en mis hem ook!! Laatst vroeg iemand gegevens die ik eerder van een ander bokker had ontvangen. Moest ik langs al m'n berichtjes (en nog niet gevonden ) Of als ik eens iets terug wil lezen, kan ik het slecht meer terug vinden Zou ideaal zijn als je op trefwoord kon zoeken!!
San
Geplaatst: 25-10-12 18:57
Dat lijkt me niet een relevante opmerking. Hoeveel pb 's iemand verstuurt op een dag is uitsluitend zijn/haar zaak.
Het verzoek is duidelijk. Echter ik vraag me af hoe haalbaar dit is.