vooral als je niet kan slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Dit blijft ook een topper....hier aan hebben we te danken dat het woordje neuken niet meer onder de censuur valt.
[FZ] Het woord n-euken....fietsen? waarom censuur?
Hhilde schreef:papagroom schreef:Dit blijft ook een topper....hier aan hebben we te danken dat het woordje neuken niet meer onder de censuur valt.
Oooooooh, waarom moet ik altijd zo aanwezig zijnVooral bovenaan pagina 15, hahaha! Anderhalf jaar ouder en wijzer vind ik dat dus ècht niet tof meer!
Hhilde schreef:papagroom schreef:Dit blijft ook een topper....hier aan hebben we te danken dat het woordje neuken niet meer onder de censuur valt.
Oooooooh, waarom moet ik altijd zo aanwezig zijnVooral bovenaan pagina 15, hahaha! Anderhalf jaar ouder en wijzer vind ik dat dus ècht niet tof meer!
Telpeva schreef:Het topic met de ervaring van een vrouw die een paard (volgens mij zelfs meervoud, paarden) over had laten brengen vanuit het buitenland, die allemaal zó slecht waren dat ze eigenlijk niet eens normaal pijnloos konden leven, laat staan duizenden kilometers lang in een trailer staan. Waren geloof ik 1 of 2 palomino kleurige paarden, waren volgens mij ook zeldzame dieren? was een topic van jaaaren terug. Wie o wie kent hem nog?