ongesteld tijdens vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xlovepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 00:50

Francinee schreef:
Hoi,
Ik ben net terug van een weekje vakantie met een vriendin, en ik zou ook eigenlijk ongesteld worden in die week. Ik had toen inderdaad gelezen over primolut, en m'n moeder belde gewoon de huisarts en toen heb ik het dezelfde dag nog opgehaald bij de apotheek. :) 3 dagen van tevoren moest ik beginnen met de pilletjes slikken. Op internet had ik gelezen dat sommige mensen helemaal misselijk waren geworden en buikpijn kregen enzo, hier heb ik helemaal geen last van gehad! Werkte echt super! :) De dokter zei wel dat je heel misschien zo'n doorbraakbloeding ofzo kon krijgen, maar dat heb ik ook niet gehad. Alleen was er een keertje een heel klein beetje bloed maar dat stelde echt niets voor. :) Vanaf vrijdag heb ik ze niet meer geslikt en het zou iets van 3/4 dagen duren voordat ik weer ongesteld zou worden dus dat kan elk moment gebeuren. Het werkte in ieder geval echt super en heb er helemaal geen last van gehad! Ik ben trouwens 16 dus ongeveer even oud. ;)

Dus je hoefde ook niet een afsprak temaken en met de huisarts praten hihi ?

Francinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:58

xlovepony schreef:
Francinee schreef:
Hoi,
Ik ben net terug van een weekje vakantie met een vriendin, en ik zou ook eigenlijk ongesteld worden in die week. Ik had toen inderdaad gelezen over primolut, en m'n moeder belde gewoon de huisarts en toen heb ik het dezelfde dag nog opgehaald bij de apotheek. :) 3 dagen van tevoren moest ik beginnen met de pilletjes slikken. Op internet had ik gelezen dat sommige mensen helemaal misselijk waren geworden en buikpijn kregen enzo, hier heb ik helemaal geen last van gehad! Werkte echt super! :) De dokter zei wel dat je heel misschien zo'n doorbraakbloeding ofzo kon krijgen, maar dat heb ik ook niet gehad. Alleen was er een keertje een heel klein beetje bloed maar dat stelde echt niets voor. :) Vanaf vrijdag heb ik ze niet meer geslikt en het zou iets van 3/4 dagen duren voordat ik weer ongesteld zou worden dus dat kan elk moment gebeuren. Het werkte in ieder geval echt super en heb er helemaal geen last van gehad! Ik ben trouwens 16 dus ongeveer even oud. ;)

Dus je hoefde ook niet een afsprak temaken en met de huisarts praten hihi ?

Nee hoor helemaal niet! M'n moeder heeft alleen gebeld en toen heeft hij het 'besteld' zegmaar en toen konden we het gewoon ophalen bij de apotheek! En bij de apotheek is die huisarts dus ook niet dus je hoeft het dan alleen even op te halen. :)

lisaislisa

Re: ongesteld tijdens vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:16

Hetzelfde als Francinee, hoef je ook maar 1 keer per dag in te nemen :)

xlovepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 15:22

lisaislisa schreef:
Hetzelfde als Francinee, hoef je ook maar 1 keer per dag in te nemen :)

Okee hihi,
Ik wou net de dokter bellen word ik opeens misselijk dus ik ging naar de wc ben ik ongesteld ! Dus dan ben ik de vakatie het niet :). (Alleen de heenreis naar dan is altijd heel weinig want dan is het de laatste dag haha ). Iedereen super bedankt ! Jullie hebbem echt geholpen en s ik niet opeena vaandag ongesteld was had ik echt jullie advies opgvolgt !
Xxxx echt bedankt !<3

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:58

Fijn :D fijne vakantie nog!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:02

xlovepony schreef:
dammie1 schreef:
Dit is echt geen rare vraag hoor, je huisarts krijgt die wel 100 x elke vakantieperiode.
Gewoon bellen hoor.

Ja dat durf ik ook maar ik vind het moeilijk te zeggen tegen me moeder hihxx

Reageer ik even als een moeder :+
Ik zou het heel normaal vinden als mijn dochter met deze vraag bij me kwam en gelijk de dokter even bellen voor d'r.
En als ze het niet zou vertellen zou ik dat niet zo leuk vinden als ze dat zelf ging regelen bij de dokter.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:42

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:22

Dan moet ik het slotje wel degelijk plaatsen. Bij deze dus alsnog het slotje.