Ja, hier ook. Hij kon mijn Nederlandse berichten wel heel goed verstaan, maar niet spreken. Ja een beetje dan.
Badeendje
Geplaatst: 11-08-12 16:28
Maar het rare was dat er laatst ook al iemand aan mij had gevraagd over zwemmen, maar die had er gewoon bewondering voor ofzo, dus ik dacht: oh weer eentje, maar hij blijft maar doorgaan!
Badeendje
Geplaatst: 11-08-12 16:29
*************** Gebruiker is geband, Permanent
Top, bedankt MODS!
Laatst bijgewerkt door delerium op 11-08-12 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:naam verwijderd
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-12 16:30
Klopt. Ik heb hem op den duur genegeert want hij vond wel dat ik een foto kon sturen Over mijn opleiding heb ik gelogen hoor
Fijn!
Badeendje
Geplaatst: 11-08-12 16:31
Bij nader inzien, die vorige waarmee ik had gepraat is 24 en een man, dus waarschijnlijk hetzelfde verhaal. *********** zoiets dergelijks, Watch out girls.
Laatst bijgewerkt door delerium op 11-08-12 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:naam verwijderd
shilady
Geplaatst: 11-08-12 16:32
Ik blijf erbij dat deze gebruiker geen kwaad in de zin heeft En daarbij meiden toch aandacht is aandacht he ! En als er een foto in zn profiel stond van een channing tatum figuur zaten jullie niet te klagen maar vollop te beantwoorden
aandacht kan hij ook krijgen in welk 'mannentopic' dan ook, in het openbaar, dit is per slot van rekening wat meer een vrouwenforum (nog geen viva.nl maar toch lol)
delerium
Geplaatst: 11-08-12 16:35
Inmiddels van verschillende mensen bericht ontvangen, dusdanig dat de gebruiker waarover gesproken is geband is omdat de bedoelingen veel te discutabel waren. Ik wil iedereen aanraden die PB's met foute/twijfelachtige strekking, even in het profiel van de zender te kijken. Als er inmiddels een ban op staat is het opgelost, is dat niet zo dan gaat het om iemand anders en wil ik je vragen de PB alsnog door te sturen.
Daarnaast heb ik ook enkele malen namen verwijderd: het is niet, óók niet in dit geval, toegestaan om gebruikers zo te bespreken.
Ja die kreeg ik ook ! Hij had vragen over judo. Aangezien ik vroeger fanatiek judo deed... Zal hij wel ergens hebben gelezen ofzo? Hij is erg geinteresseerd in sport blijkt wel uit de pb's. En idd zijn naam begint met een C en ik heb ook al zijn gehele naam hier voorbij zien komen.
Bijzonder. Misschien is ie op zoek naar een vriendin ? Of hij verveelt zich te pletter...
furious
Geplaatst: 11-08-12 17:03
bij mij was het ook sport gerelateerd indd. Maar vraag mij af of hij überhaupt iemand gepb't heeft over paarden
Ik een tijd terug ook al, geen idee meer eigenlijk waar het om ging, was geloof ik ook een duitser, pb was in het engels en geloof dat zijn "broer" ook in Frankrijk zat of zo... Heb deze gelijk enkeltje prullenbak gegeven.
Daphne__
Geplaatst: 12-08-12 00:23
Apart dat deze persoon anderen blijkbaar zulke vage pb's heeft getuurd dat hij permanent gebant moest worden... Ik weet welke persoon hier bedoeld word en zie ook dat degene waarvan ik (En mijn zus) juist totaal geen slechte ervaringen heb, geband is.
Maargoed mischien is hij veranderd
furious
Geplaatst: 12-08-12 14:15
Maar waarom meld je je aan op een paarden forum? om alleen maar PB's te sturen over algemene sporten
In juni ontving ik ook een pb, gerelateerd aan sport, naam van persoon begon ook net een C en was ook Duits Niks op geantwoord en een week later zag ik dat hij geband was.
Ik heb een tijdje terug ook pbs gehad uit het niets over zwemmen en badminton.. heb helemaal niks met badminton en toen nog nooit iets over zwemmen geplaatst.
Of ik hem mijn maten wilde geven in cm omdat ik sport instructrice ben en dus wel lekker strak moet zijn. Heb hem vervolgens een copy paste wedstrijd regelement gepbt.