Annabel schreef:Wij hebben er geen vieze gedachtes over in het topic,
Pedodruppels = water, dus douche?
Ik begrijp die gedachtengang niet helemaal? Vind het ook een naam die ik niet echt vind thuis horen op een forum.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Annabel schreef:Wij hebben er geen vieze gedachtes over in het topic,
Ik begrijp die gedachtengang niet helemaal? Vind het ook een naam die ik niet echt vind thuis horen op een forum.
Ireen_ schreef:Mjetterd schreef:
Dat is 13jarigen humor geloof ik![]()
Vind de naam niet echt passend op een forum, maargoed.. denk dat ze als ze volwassen is en nog steeds op bokt zit vooral spijt heeft van de gekozen username!
Nayomie schreef:Ik krijg meer het idee dat iemand even heel leuk denkt te zijn, maar niet denk aan de mede bokkers.
Ireen_ schreef:Nayomie schreef:Ik krijg meer het idee dat iemand even heel leuk denkt te zijn, maar niet denk aan de mede bokkers.
Weet ook niet of je dat van het gemiddelde kind van deze leeftijd moet verwachten, dat ze daar over nadenken. Waarschijnlijk vinden ze het echt grappig. Zou er als ouder ook wel vraagtekens bij hebben hoor, ookal is (lijkt) het verder heel onschuldig in dit geval.
Annabel schreef:Wij hebben er geen vieze gedachtes over in het topic,
Authentic schreef:Annabel schreef:Wij hebben er geen vieze gedachtes over in het topic,
Nu vind ik sowieso de uitleg van de naam een beetje eh, tsja... Druppels = water tot zover volg ik het. Zal wel te oud zijn.
Nee ik heb diegene er ook op aangesproken, vooral met het oog op sommige jeugdige bokkers die het één en ander hebben meegemaakt.
chimello schreef:Als jullie het zo erg vinden kunnen jullie toch vragen of de naam veranderd kan worden, ik geloof dat je de optie toch krijgt eenmalig je naam te laten veranderen?
KBTP schreef:Mijn hemel muggenzifters hierLaat 't toch gaan, zo aangevend vind ik het niet hoor!