Gebruikersnamen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:00

Annabel schreef:
Wij hebben er geen vieze gedachtes over in het topic,
Pedodruppels = water, dus douche?

Ik begrijp die gedachtengang niet helemaal? Vind het ook een naam die ik niet echt vind thuis horen op een forum.

KimD

Re: Gebruikersnamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:56

Mijn hemel muggenzifters hier :') Laat 't toch gaan, zo aangevend vind ik het niet hoor! :n

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:34

Mjetterd schreef:
Annabel schreef:

Ik begrijp die gedachtengang niet helemaal? Vind het ook een naam die ik niet echt vind thuis horen op een forum.

Dat is 13jarigen humor geloof ik ;)
Vind de naam niet echt passend op een forum, maargoed.. denk dat ze als ze volwassen is en nog steeds op bokt zit vooral spijt heeft van de gekozen username!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:38

Ireen, geloof me, dat zal ze ook. Zo grappig vind ik die naam niet eens. Ik krijg meer het idee dat iemand even heel leuk denkt te zijn, maar niet denk aan de mede bokkers. Stel een kind van 9 zit op bokt.nl. Moeder kijkt mee wat voor een leuke forum dit is, en ziet opeens Pedodruppels. Dan denkt die ook van ''nou zeg''.

En geloof me, die gaat écht niet in dat profiel kijken voor de betekenis!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:40

Ireen_ schreef:
Mjetterd schreef:

Dat is 13jarigen humor geloof ik ;)
Vind de naam niet echt passend op een forum, maargoed.. denk dat ze als ze volwassen is en nog steeds op bokt zit vooral spijt heeft van de gekozen username!

Aha, -O- . Nou ik vind dat het een naam die kwetsend en pijnlijk kan zijn voor mensen die met dit soort praktijken ongewenst in aanmerking zijn/zijn geweest.
Dan kan ik een muggenzifter zijn, prima als iemand mij dan die stempel wil opdrukken.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:06

Nayomie schreef:
Ik krijg meer het idee dat iemand even heel leuk denkt te zijn, maar niet denk aan de mede bokkers.

Weet ook niet of je dat van het gemiddelde kind van deze leeftijd moet verwachten, dat ze daar over nadenken. Waarschijnlijk vinden ze het echt grappig. Zou er als ouder ook wel vraagtekens bij hebben hoor, ookal is (lijkt) het verder heel onschuldig in dit geval.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:14

Als jullie het zo erg vinden kunnen jullie toch vragen of de naam veranderd kan worden, ik geloof dat je de optie toch krijgt eenmalig je naam te laten veranderen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:16

Ireen_ schreef:
Nayomie schreef:
Ik krijg meer het idee dat iemand even heel leuk denkt te zijn, maar niet denk aan de mede bokkers.

Weet ook niet of je dat van het gemiddelde kind van deze leeftijd moet verwachten, dat ze daar over nadenken. Waarschijnlijk vinden ze het echt grappig. Zou er als ouder ook wel vraagtekens bij hebben hoor, ookal is (lijkt) het verder heel onschuldig in dit geval.

In dit geval ja. Maar als een ouder het ziet, denk ik niet dat die nog de moeite neemt om in die genes profiel te kijken wat de naam betekend, lijkt mij?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:16

Annabel schreef:

Nu vind ik sowieso de uitleg van de naam een beetje eh, tsja... Druppels = water tot zover volg ik het. Zal wel te oud zijn. -O-

Nee ik heb diegene er ook op aangesproken, vooral met het oog op sommige jeugdige bokkers die het één en ander hebben meegemaakt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:21

Authentic, ik kom zo nu en dan wel topics tegen waar het bij jonge bokkers het is overkomen.

Toch heb ik die uitleg eens gelezen. En vind ik het nog bezopen dat jullie opeens op Pedo komen. Tóch die vieze gedachtes ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:07

Authentic schreef:
Annabel schreef:

Nu vind ik sowieso de uitleg van de naam een beetje eh, tsja... Druppels = water tot zover volg ik het. Zal wel te oud zijn. -O-

Nee ik heb diegene er ook op aangesproken, vooral met het oog op sommige jeugdige bokkers die het één en ander hebben meegemaakt.

Mee eens, ik kan best veel hebben, maar deze username is totaal ongepast m.i.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:14

chimello schreef:
Als jullie het zo erg vinden kunnen jullie toch vragen of de naam veranderd kan worden, ik geloof dat je de optie toch krijgt eenmalig je naam te laten veranderen?

Dat is al gebeurd, als je in het profiel kijkt zie je dat ze haar vorige gebruikersnaam 3 dagen geleden heeft veranderd in pedodruppel.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:33

KBTP schreef:
Mijn hemel muggenzifters hier :') Laat 't toch gaan, zo aangevend vind ik het niet hoor! :n

Meid, je praat wel anders als het dichtbij komt.. (en nee dan hoeft het jou niet zelf te overkomen, familie of vrienden, het gebeurd meer dan je denkt) Kennelijk geen idee hoe zwaar dit kan betekenen voor sommige.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:21

Moderatoropmerking:
Het beleid omtrent gebruikersnamen is dat iedereen in principe vrij is om een naam te kiezen, maar dat deze wel binnen de fatsoensnormen moet vallen. Mocht je vinden dat een gebruikersnaam daar niet aan voldoet, dan kan je het beste contact opnemen met één van de mods om dat aan te geven.
In dit geval hebben we inderdaad bericht gekregen dat iemand een accountnaam heeft met een negatieve associatie. Daar hebben we naar gekeken en besloten dat deze naam niet door de beugel kan, we hebben de betreffende Bokker inmiddels aangesproken.
We willen graag nog duidelijk maken dat het Boktbeheer niets te doen had met deze naamswijziging. Iedereen heeft de mogelijkheid om 1 keer zijn gebruikersnaam aan te passen, bij een volgende wijziging kan dat alleen via de mods gedaan worden. Deze gebruiker heeft dus gebruik gemaakt van de mogelijkheid om zelf je naam aan te passen, deze wijziging was via de mods nooit goedgekeurd.

Omdat er bij deze antwoord is gegeven op de vraag in de openingspost, hier een slotje.