Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:
Heino schreef:Zo'n gastban lijkt me super! Zonde dat een respectvol lopend topic gesloten moet worden door zo'n reller.
Jannepauli schreef:In een verhitte discussie heb ik ooit eens tegen een medeschrijver gezegd 'hoe dom kun je zijn"...mét een smiley erbij. Onder de oude boktregels had ik meteen een ban van vier dagen aan m'n broek.
Hoe ver mag je tegenwoordig gaan door, op basis van vrijheid van meningsuiting die de persoon in kwestie claimt, het leed van anderen in het belachelijke te trekken? Het wordt tijd voor een permanente ban van dit heerschap.
quera schreef:Jannepauli schreef:In een verhitte discussie heb ik ooit eens tegen een medeschrijver gezegd 'hoe dom kun je zijn"...mét een smiley erbij. Onder de oude boktregels had ik meteen een ban van vier dagen aan m'n broek.
Hoe ver mag je tegenwoordig gaan door, op basis van vrijheid van meningsuiting die de persoon in kwestie claimt, het leed van anderen in het belachelijke te trekken? Het wordt tijd voor een permanente ban van dit heerschap.
Ben het helemaal met het laatste eens
Citaat:Hoe gedraag je je op Bokt
1 - We vragen je hier altijd respectvol te reageren en discussiëren.
2 - Op Bokt mogen geen ruzies worden uitgevochten, ook tegen pesterijen treden de mods op.
3 - Kritiek mag, maar blijf altijd gefundeerd reageren.
4 - Bij overtreding van de regels zullen de moderators ingrijpen en kan je geband worden.
5 - Ook het hinderen van andere bezoekers van de site is niet toegestaan.
Hoe werkt het op Bokt
6 - Je account op Bokt is strikt persoonlijk, meerdere accounts zijn niet toegestaan.
7 - Je berichten zijn voor iedereen leesbaar en kun je niet zelf verwijderen.
8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
9 - We vragen je niet voor alles een topic te openen om te voorkomen dat het forum overstroomt.
10 - Er zijn een aantal praktische regels om het forum opgeruimd te houden en ervoor te zorgen dat iedereen kan vinden wat hij zoekt.
Wat mag er absoluut niet op Bokt
11 - Het is op Bokt niet toegestaan om posts te plaatsen die in strijd zijn met de wet.
12 - Omdat er gebruikers van alle leeftijden op Bokt zitten, stellen we grenzen aan seks en geweld in topics.
13 - Het is niet toegestaan gebruikers te spammen.
14 - Wees heel voorzichtig met het plaatsen van privégegevens van anderen.
De Bokt Markt
15 - Wees zorgvuldig bij het plaatsen van je advertentie en het afhandelen van je transactie.
Anoniem schreef:en jammer dat sommige mensen hier alles kunnen flikken en anderen direct een ban of OW krijgen.
de persoon waarover hier "gesproken"wordt, komt overal al jaren mee weg.
om misselijk van te worden.
Faruba schreef:Ik denk dat het heerschap zich rot zit te lachen nu,hij wilde het topic duidelijk op slot hebben en helaas is dat gelukt.
HolyPope schreef:Ik heb in een topic... 'moderators gevraagd' of zoiets, ook al gereageerd als je deze druiloor als moderator een OW moet geven, hij dan de meest ingewikkelde taal gebruik gaat bezigen. Een moderator is dan weken bezig om uit te puzzelen wat zo'n spaanse zielige sufferd nou precies bedoelt.
quera schreef:Lieffiefi schreef:Tijd om een 'Boycot *************'' op te richten?
Bij 1000 ja's word hij permanent gebant
Ik geef het een 2 uur