Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:O, ik niet. Maar als jij er weer eens eentje voorbij ziet komen zet je 't dan even hier neer?
vuurneon schreef:Ik ben het met je eens dat het niet 80 keer herhaald hoeft te worden, maar goed... Ook ik ben pro cap en als niemand het heeft gemeld zal ik er toch wat van zeggen. Gewaarschuwd mens telt voor 2 .
Ben geen moraalridder, maar ik zou het doodzonde vinden als er weer iemand een hersenbeschadiging oploopt doordat er geen cap is gedragen. Het geluid van een schedel die op het asfalt klapte was geen prettig geluid... En voorkomen is altijd beter.
Helemaal als het om minderjarigen gaat, dan denk ik direct; waar zijn de ouders?
Maar als het al genoemd is en diegene is dus echt een stuk ouder (25+), dan kan ik het prima van mij af laten glijden hoor
Tigra_ schreef:
Koper schreef:Tigra_ schreef:
Er is inmiddels een mod in het topic![]()
*gooit balletje op* Apple, zou het een ideetje zijn om vanuit bokt wat meer aandacht te besteden aan het zonder cap rijden in fototopics? En bijvoorbeeld in topics van incidentele ZZ-ruiters wat te doen met modopmerkingen in de OP ofzo over het niveau van de ruiter icm het rijden met een hoedje?
Tigra_ schreef:Koper schreef:O, ik niet. Maar als jij er weer eens eentje voorbij ziet komen zet je 't dan even hier neer?
[RIJ-ITP] van L1 naar ZZ-Zwaar in 3 jaar!
Debuut van de z1 zonder cap met hoedje vrij recent ook nog
Koper schreef:Bij die documentaire viel mij in elk geval het ouderwetse capje zonder kinband op. Zo te zien is dáár al reglementair iets aan veranderd.
Wat springruiters thuis doen boeit me niet. Maar op concours hebben ze wel een voorbeeldfunctie en dus hebben ze een cap op te zetten. Punt.
Diaz schreef:Met een auto en moter ga je harder, ben je met veel harde weggebruikers op een harde weg met kruisingen en degelijke.. Niet te vergelijken met paardrijden
Thirty schreef:Je rijd geen auto zonder gordel om, je rijd geen paard zonder cap op en je rijd geen motor zonder helm.
Is toch niet zo lastig? Van mij mag die regel er komen.