Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rider01 schreef:Het is bijna alsof we zwijgzaam slecht gedrag moeten accepteren, dat daar niks over gezegd mag worden.
(handig voor een paardlievend forum)
Citaat:Ik heb er ook mijn pony gekocht hij is superlief!
IKbenEllen schreef:Wat mij dan stoort is dat er in topics over bepaalde handelaren / handelsstallen zo verschrikkelijk door een roze bril gekeken wordt. Alle positieve berichtgeving blijft staan en al het negatieve wordt razendsnel weggegumd onder de noemer: niet uit eerste hand, speculatief. Meestal is dat niet zo maar weg is weg hè.
Op vragen aan mod komt geen antwoord of een vage verwijzing naar de Bokt regels.
Zo lijken de betreffende topics heel positief, maar als het topic compleet zou zijn was het beeld heel wat minder rooskleurig.
Speculatief: heeft Bokt een financieel belang bij betreffende organisaties?
Prrrr schreef:Datzelfde vraag ik me soms wel eens af bij gebruikers: het verschil tussen zeggen wat je denkt (beledigend, opruiend of speculatief) en nodeloos beledigend zijn - is dat überhaupt bekend? Of wordt die grens niet zo gevoeld?
De ruimte van je eigen grondrechten wordt beperkt door de grondrechten van een ander, zoals een docent dat in het eerste jaar rechtenstudie zo mooi samenvatte.
En dan even niet vergeten dat Wilders van de rechter meer ruimte krijgt om te zeggen wat hij denkt omdat hij politicus is - de meeste bokkers zijn geen politicus die zich daarachter kunnen verschuilen.