YUTK? een idee misschien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 01:40

Ik vind het ook geen goed idee :) Er MOET nou eenmaal een verschil in ervaring zijn, anders is het toch niet mogelijk om te leren? De ervaren tekenaars zullen niet tot zelden bij de YUTK kijken, met het gevolg dat zij geen nuttige tips meer krijgen, of tips van tekenaars die op het zelfde niveau zitten als iedereen in dat deel van Bokt.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 11:55

Even een late reactie van mij, sorry daarvoor. :o

We hebben een tijd geleden een scheiding van leeftijd gehanteerd, in die tijd hadden we Crea Bea en Uit de Kunst. Echter, dit beviel zowel voor de oudere als voor de jongere mensen niet. Op CB werd nauwelijks commentaar gegeven, UK werd veel meer bezocht. Zonde natuurlijk voor de jongeren, die ook graag tips en commentaar op hun werk wilden. Niveau en talent zou niet leeftijdsgebonden zijn. En dat is ook zo, want een 15-jarige die al twee jaar intensief aan het tekenen is kan een hoger niveau hebben van een 30-jarige die voor het eerst een potlood op papier zet. We hebben toen besloten om, mede doordat UK en CB overspoeld werden door foto's, een scheiding te maken tussen fotografie(FK) en andere kunst(UK).

Wat JoSav zegt vult eigenlijk mijn uitleg goed aan. :)