Ik vind Belgisch kleuren ook maar raar Dat is ook gaaf Diaz!!
Je kan ook om Londen terug laten komen zoiets doen: Ow hij is niet helemaal netjes bewerkt Nahja gaat om het idee
Marit
Geplaatst: 06-07-12 13:09
Diaz die is gaaf! Mag wel het logo gebruikt worden, of ook niet? Want er moet naar mijn mening wel iest van de olympische spelen bij, als is het het woord 'Londen' ofzo.
Edit; Yonker; Ooooh die is ook leuk! Maar daar mist weer het 'sportieve' Kan er geen arena naast ofzo?
Die van Yonker vond ik al erg leuk, maar die van Diaz heeft helemaal wat. Duidelijk Olympische kleuren maar niet iets waar bokt op gepakt zou kunnen worden denk ik.
Wow die van Diaz is wel heel erg goed gelukt. Alleen de kleuren zijn gebruikt, maar verder geen ringen e.d. dus dat lijkt mij dan toch geen probleem om zoiets te gebruiken ?
Ook de andere bokt logo's zien er super uit.
Yonker
Geplaatst: 06-07-12 13:35
Weet niet meer van wie het idee was... maar het hoefijzer idee
Vind het ook een beetje apart om Belgische kleuren te verwerken, het is toch bokt.NL ? Heb verder niks tegen de zuiderburen hoor, maar vind het gewoon vreemd als we het logo in de Belgische kleuren zouden doen.
Je gebruikt idd de ringen niet dus dan mag het toch? Hoefijzers zijn heel iets anders...
Warboel
Geplaatst: 06-07-12 14:15
Leuk die van Yonker, maar kan het alstublieft zonder Londen in Comic Sans MS? Please?al is het vandaag wel Comic Sans MS day Vind dat echt niet kunnen in het logo van zo'n groot en bekend forum
Was wel het enige wat ik aan te merken had hoor! Verder vind ik hem onwijs leuk
Jespri
Geplaatst: 06-07-12 14:19
Die van Yonker vind ik erg gaaf (de laatste).
Shadow0
Geplaatst: 06-07-12 14:21
Ik zou alleen een ander lettertype nemen voor 'londen', iets in deze richting: http://www.dafont.com/ordinatum.font?text=Londen (Ik weet alleen niet hoe het zit met de rechten van dat specifieke font.)
Ik had juist snel comic Sans genomen omdat ik die beetje in de buurt vond komen van het lettertype in het logo. Maar wil dezelfde lettertype nemen, maar moet ik wel weten welk lettertype het logo is. Elineeeeeeee???
Anoniem
Geplaatst: 06-07-12 14:22
Neem aan dat het IOC geen patent op de kleuren heeft?